آریا بانو
12 مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در استان کرمانشاه فعالیت می کنند
شنبه 17 خرداد 1399 - 13:01:16
وزارت رفاه
آریا بانو - اولین جلسه هیات فنی صدور مجوز مراکز مشاوره اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی در کرمانشاه با رویکرد بررسی درخواست صدور مجوز مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی به ریاست مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و رئیس کانون کارآفرینی کشور و رئیس پارک علم و فناوری استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس هیأت فنی استان ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص توان مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی، عنوان کرد: ارائه مشاوره های تخصصی به صاحبان ایده های نوآورانه، هدایت صاحبان سرمایه و ایده در چارچوب طرح های نوآورانه و بازارپذیر و ارائه مشاوره های تخصصی به کارآفرینان با رویکرد افزایش رقابت پذیری در بازار از اهداف و توان مراکز کارآفرینی است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه خلاقیت، پیشرو بودن، آینده نگاری و آینده نگری، ارزش آفرینی، ایجاد اشتغال، و خلق ثروت را از صفات بارز کارآفرینان برشمرد و گفت: کارآفرین فردی است که با تکیه بر نوآوری، تشـخیص فرصـتها و پـذیرش مخـاطره، ارزش جدیـد اقتصـادی - اجتماعی به وجود می آورد.
وی کارآفرینی را فعالیت مخاطره پذیری توصیف کرد که هسته اصلی آن نوآوری در مدیریت کسب و کار، خدمت، فرآینـد و محصـول است و تصریح کرد: نتیجه کار کارآفرینی دستیابی به ارزش افزوده بالا، رقابت پذیری، تحصیل ثروت و ایجاد اشتغال مولد است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در ادامه این نشست، بیان کرد: در راستای تحقق اهداف سیاست های حوزه کارآفرینی تعداد 12 مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در استان تأسیس و مشغول فعالیت هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار سال «جهش تولید» گفت: کارآفرینی معمولاً در بلند مدت جواب می دهد به همین خاطر کارآفرینان تازه تاسیس و نو پا به حمایت ها و پشتیبانی مبرم مالی نیاز دارند.
شایان ذکر است: در این نشست که معصومه خان احمدی رئیس پارک علم و فناوری، سجاد سنجابی رئیس کانون کارآفرینی کشور،فرهاد مرزی دبیر خانه صنعت و معدن استان، مسعود شاکرمی معاون امور تعاون و مختار احمدی معاون اشتغال و کارآفرینی و رؤسای ستادی معاونت اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تنی چند از اساتید دانشگاهی و دیگر اعضا در محل دفتر مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد، با تمدید مرکز راهبری کافه کارآفرینی و تغییر مکان فیزیکی آن و تائید نظارت فصلی مراکز مشاوره در سال گذشته موافقت شد.

آریا بانو


آریا بانو


آریا بانو


آریا بانو


آریا بانو


Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

http://www.banounews.ir/fa/News/336866/12-مرکز-مشاوره-و-خدمات-کارآفرینی-در-استان-کرمانشاه-فعالیت-می-کنند
بستن   چاپ