آریا بانو
چهره ها/ عصبانیت مجری تلویزیون از کسی که برایش حاشیه‌سازی می‌کند
شنبه 17 خرداد 1399 - 10:19:35
آریا بانو - آخرین خبر / پدرام کریمی با انتشار این عکس نوشت: برنامه ی «امروزی ها» (بیش از 80 قسمت ) بود که حدود 5-6 سال پیش ب صورت زنده از شبکه ی یک پخش می شد... گویا دو سه روزیست که یک کانال به اصطلاح خبریِ -عقب افتاده - با پسوند فوری ، با همراهی چند صفحه ی زرد و دم دستیِ دیگ ه چند ثانیه از لحظات پایانی این برنامه که من با عجله پیامک می خونم و فعل جمله ای رو به اشتباه بیان می کنم ( ننویسیم رو گفتم بنویسید)منتشر کردند با عنوان سوتی مجری ...و به این بهانه آسمان رو‌ به زمین و شرق رو به غرب دوختن!
چرایی و منشا این بد اخلاقی و حسادت و دشمنی نه ‌تنها برای من بلکه برای خیلی از دوستان قابل حدس و درکه ... در این میان و صرف نظر از برخی عقده‌گشایی ها اظهار نظر یه نفر برام خیلی جالب بود.
فردی که سالها (تا بازنشستگی) تلاش می کرد -در جایگاهی که در اختیارش بود -دیده بشه و نشد و حالا این روزها به واسطه ی اینستاگرام با هر کله ملق و خبرسازی و اظهار نظر بی جا در همه ی امور و آویزون کردن خودش به این و اون، فالور و لایک گدایی می کنه تا جبران مافات کرده باشه ( سم نمی برم چون این کارارو می کنه که اسمش برده بشه!)...
مردک، تو بیشتر از اینکه جلو دوربین تلویزیون باشی جلو دوربین موبایلت بودی بعد در مورد چی درسته چی غلطه ی اجرا حرف می زنی؟؟؟!!! نه عزیزم ؛ «شعور» چیز خوبیه به خصوص برای افرادی تو سن و سال شما!
بلا تشبیه یاد این خاطره افتادم که؛ یه بنده خدایی تو چند فیلم کوتاه از جلودوربین رد شده بود هر وقت ازش در مورد بازیگری می پرسیدیم می گفت انتظامی هم بازیگر خوبیه! (یعنی بعضیا همچین اعتمادبه نفسی دارن!)

آریا بانو



http://www.banounews.ir/fa/News/336568/چهره-ها--عصبانیت-مجری-تلویزیون-از-کسی-که-برایش-حاشیه‌سازی-می‌کند
بستن   چاپ