آریا بانو
این ستاره بهتر از آن است که برای آرسنال بازی کند!
پنجشنبه 15 خرداد 1399 - 07:08:11
آریا بانو - ورزش 3 / جیمی کرگر، مدافع سابق لیورپول، معتقد است که پیر امریک اوبامیانگ بهتر از آن است که در آرسنال بازی کند.
اوبامیانگ که در ژانویه 2018 به آرسنال پیوست، در این مدت در 97 بازی برای توپچی ها، 61 گل به ثمر رساند اما علی رغم درخشش این ستاره گابنی، توپچی ها در این مدت نتایج چندان خوبی کسب نکردند و در این فصل نیز شانس چندانی برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم اول لیگ برتر ندارند.
این در حالی است که تنها یک سال دیگر از قرارداد اوبامیانگ با آرسنال باقی مانده و اگر این باشگاه نتواند قرارداد او را تمدید کند، مجبور است او را بفروشد یا با ریسک جدایی او به صورت آزاد در تابستان سال آینده روبرو شود. کرگر معتقد است که شرایط آرسنال مانند شرایط لیورپول در سال 2014 در زمان انتقال لوئیس سوارز از آنفیلد به نوکمپ است.
او به اسکای اسپورتس گفت:" در اواخر دوران حرفه ای من، لیورپول خیلی در این شرایط قرار می گرفت؛ اینکه با اختلاف کمی، رتبه چهارم را از دست بدهد.
خوب است که بگوییم ما قوانینی داریم و اجازه نمی دهیم که بازیکنان براساس قانون بوسمن بروند اما اگر شما میکل آرتتا باشید، مایلم به این قضیه اینطور نگاه کنید که:" ما شانس بیشتر خواهیم داشت- حتی اگر قرار باشد او سال آینده به طور آزاد برود- که فصل آینده به چمپیونزلیگ برسیم، اگر اوبامیانگ بماند؟
این تصمیمی است که آنها باید بگیرند. در این مقطع، تردید در این مورد نیست که اوبامیانگ بهتر از آن است که برای آرسنال بازی کند. ما این شرایط را زمانی با لوئیس سوارز و بعضی بازیکنان دیگر داشتیم که سخت به دنبال حفظ کردن شان بودیم.
شما به عنوان باشگاه فکر می کنید می خواهید تیم را حول این بازیکن بسازید و اگر آن بازیکن برود، تقریبا احساس می کنید که باید بار دیگر از ابتدا شروع کنید. این مشکلی است که وقتی می خواهید به جمع چهار تیم اول لیگ برگردید و خودتان را تثبیت کنید، دارید؛ کاری که آرسنال تلاش می کند انجام بدهد.
این تصمیمی است که آنها باید بگیرند. می توان اینطور گفت که "اگر او نمی خواهد بماند، اجازه بدهید برود" اما گفتن این آسان نیست وقتی در باشگاهی هستید و بازیکنی با چنین کیفیت ستاره‌گونی دارید که احتمالا هر سال برای کسب کفش طلا رقابت می کند."

http://www.banounews.ir/fa/News/336187/این-ستاره-بهتر-از-آن-است-که-برای-آرسنال-بازی-کند!
بستن   چاپ