آریا بانو
جنجال بزرگ در دورتموند!
پنجشنبه 15 خرداد 1399 - 07:07:31
آریا بانو - آخرین خبر / ترس و وحشت در باشگاه دورتموند بالا گرفت. اصلاح موها شاید تاوان سنگینی برای جیدون سانچو، اکسل ویتسل، دن اکسل زاگادو، مانوئل آکانجی و تورگان هازارد داشته باشد.
به گزارش فوتبالی، رسانه های آلمان گزارش داده اند که این پنج بازیکن پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا را شکسته اند و به یک آرایشگر خصوصی اجازه داده اند تا بدون ماسک موهایشان را اصلاح کند. باشگاه دورتموند که از این قضیه خبر نداشته است، در نظر دارد که برای این بازیکنان در نظر بگیرد چرا که احتمال دارد که فدراسیون تصمیم بگیرد که این بازیکنان را به خاطر شکستن قوانین به دو هفته قرنطینه بفرستد و بدین ترتیب آنها از حضور در ترکیب دورتموند محروم خواهند شد.
وینی نانا کارکاری، آرایشگری ملقب به "آقای آرایشگر شاهزاده سرحال است" در شهر دوسلدورف آلمان اقامت دارد و به خانه های بازیکنان دورتموند رفته تا موهایشان را اصلاح کند. این آرایشگر تصاویری از اصلاح کردنش در اینستاگرام منتشر کرده است. وینی در مصاحبه با بیلد مدعی است که فقط در زمان عکس گرفتن ماسکش را برداشته و در زمان کار ماسک زده بوده است.
باشگاه دورتموند در این باره بیانیه ای منتشر کرد و گفت که طبیعی بوده که بازیکنانش پس از مدتی طولانی بخواهند موهای خود را اصلاح کنند اما باید پروتکل های بهداشتی رعایت می شده و آرایشگر ماسک می زده است.

http://www.banounews.ir/fa/News/336154/جنجال-بزرگ-در-دورتموند!
بستن   چاپ