آریا بانو
داستان‌ فرمانده‌ای که با اصرار از همسرش بله گرفت اما 8 سال غیبش زد
چهارشنبه 14 خرداد 1399 - 13:26:01
آریا بانو - خبرآنلاین / امیرمحمد زند در جدیدترین قسمت از برنامه «مکث» پای صحت یک رزمنده دوران دفاع مقدس و همسرش می‌نشیند.
در سومین قسمت از فصل دوم برنامه «مکث» که پنج‌شنبه ساعت ٢٢:٣٠ بعد از اخبار از شبکه دو سیما پخش خواهد شد، امیرمحمد زند میزبان حاج علی آبدهنده و همسرش مهین ساکی‌فر است،
آبدهنده یکی از پیشکسوتان عرصه تدارکات و پشتیبانی سپاه در هشت سال دفاع‌مقدس بود و در این برنامه از روزهای جنگ و امروز که سرپرستی چندین کودک بی‌سرپرست را بر عهده دارد خواهد گفت. اما قصه شنیدنی‌تر صحبت‌های ساکی‌فر درباره ازدواج عاشقانه‌شان و روزهای جنگ و خدماتی است که پشت جبهه انجام داده، روزهایی که با وجود داشتن چهار فرزند خردسال حتی از شستن لباس رزمندگان برای کمک و همیاری دریغ نداشته است.
سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد با نگاه ویژه به کرونا سراغ قصه‌های اجتماعی می‌رود، قصه‌های آدم‌ها و موقعیت‌هایی که قبل و بعد از کرونا حال و روزشان عوض شده است. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندانی نظیر امیرمحمد زند، گلاره عباسی، رضافیاضی، پرویز پورفلاحی، فریبا متخصص، فرناز رهنما، پیام دهکردی، الهام پاوه‌نژاد، داریوش رسول نجفیان، کاردان، چنگیز جلیلوند، گیتی خامنه، مریم سعادت ، رضا رفیع و... صاحبان داستان‌های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش می‌شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/335813/داستان‌-فرمانده‌ای-که-با-اصرار-از-همسرش-بله-گرفت-اما-8-سال-غیبش-زد
بستن   چاپ