آریا بانو
چطور هیلاری داف کودکش را از پوشک گرفت؟
چهارشنبه 14 خرداد 1399 - 10:44:15
آریا بانو - سلامانه: شاید باور نکنید اما حتی ستاره‌های هالیوود هم چالشی مثل از پوشک گرفتن کودکان‌شان را تجربه ‌ می‌کنند. هیلاری داف در صفحه اینستاگرامش در رابطه با این موضوع نوشت: شاید باور نکنید. همیشه فکر ‌ می‌کردم این موضوع باید سخت و دشوار باشد اما ساده تر از آن چیزی که فکر ‌ می‌کردم توانستم توالت رفتن را به فرزندم بیاموزم.
او در توضیح اینکه چطور این کار را انجام داد گفت که تنها صبر کردم تا پسرم به جایی برسد که خودش بخواهد. در این زمان بود که به او گفتم دختر خاله‌اش پوشک را کنار گذاشته و برای دستشویی کردن، به توالت‌ می‌رود. همین جمله کافی بود تا او هم همین کار را کند. هیلاری تاکید کرد که البته هنوز هم گاهی فرزندش جایش را خیس‌ می‌کند اما معتقد است فرزندش شخصیت قوی‌ای دارد و به همین دلیل به او سخت نمی‌گیرد.
بر خلاف هیلاری داف بسیارند والدینی که به دلایل مختلف از جمله هزینه گزاف پوشک نمی‌توانند صبر کنند تا کودک خود برای آموزش دیدن توالت داوطلب شود. در این شرایط چه باید کرد؟ بهترین سن برای آموزش توالت رفتن به کودکان چه سنی است؟
آموزش را از چه زمان باید شروع کرد؟
این موضوع در کودکان مختلف متفاوت است اما‌ میانگین سن آموزش توالت رفتن بین 2 تا 3 سال است. آموزش توالت رفتن نوعی عادت بهداشتی سالم است که در رشد اجتماعی و احساسی کودک‌ می‌تواند تاثیر گذار باشد. در عین حال با آغاز این آموزش کودک احساس استقلال و مسئولیت پذیری بیشتری می‌کند. 
این موضوع برای سلامت کودک نیز مهم بوده و احتمال بروز آلرژی را در کودک کمتر‌ می‌کند. البته نباید انتظار داشت که از همان روز نخست کودک آموزش را به درستی گرفته و انجام دهد. بهتر است زمانی آموزش توالت رفتن به کودک را آغاز کرد که هم والدین و هم کودک آماده این کار باشند. 
بعد از آموزش این مهارت به کودک در ابتدا سعی کنید کودک را شبها موقع خوابیدن پوشک کنید و اگر برای چند روز پوشک کودک تمیز ماند پوشک را کنار بگذارید اما تا مدتی از زیر انداز با لایه پلاستیکی ریز ملحفه استفاده کنید تا اگر در خواب کودک ادرار کرد، تشک خیس نشود. 
به تدریج این موضوع را به کودک خود بیاموزانید که باید موقع خواب اگر ادرار یا مدفوع دارد از خواب بلند شود همچنین همیشه قبل از خواب کودک خود را به توالت بفرستید تا مثانه او موقع خواب خالی باشد. 
هیلاری داف معروف به هیل متولد 28 سپتامبر 1987 هنرپیشه، خوانندهٔ پاپ، ترانه‌سرا و تاجر آمریکایی است. از او به عنوان ستاره کم حاشیه و زیباروی هالیوودی یاد می شود و در کارهای بشر دوستانه بسیار پیش قدم است. هیلاری در سال 2010 با مایک کومری (بازیکن هاکی آمریکا) ازدواج کرد.
این دو در سال 2012 صاحب یک فرزند پسر بنام لوکا شدند. بعد از 3 سال ازدواج در سال 2013، داف و کومری اعلام کردند از یکدیگری جدا می شوند ولی آنها بهترین دوست برای یکدیگر باقی خواهند ماند و به عشق ورزیدن و تربیت پسر فوق العاده شان متعهد هستند.
ازدواج دوم هیلاری با متی کومه است، این دو در ژانویه 2017 ازدواج کردند و در سال 2018 صاحب یک فرزند دختر شدند.

http://www.banounews.ir/fa/News/335726/چطور-هیلاری-داف-کودکش-را-از-پوشک-گرفت؟
بستن   چاپ