آریا بانو
هنوز هیچ حکم قطعی علیه پرسپولیس صادر نشده است
چهارشنبه 14 خرداد 1399 - 02:17:58
آریا بانو - ایرنا / معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس با اشاره به پرونده‌های مفتوح دو سرمربی خارجی پیشین این باشگاه گفت: وقتی پرونده‌ای مفتوحه بوده و حکم قطعی آن صادر نشده باشد، شانس مذاکره و حتی مصالحه وجود دارد. در حال حاضر هم هیچ حکم قطعی صادر نشده است.
مهدی خواجوند در خصوص آخرین وضعیت شکایت گابریل کالدرون از باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: کالدرون طرح دعوا کرده و ما هم دادخواست متقابل خود را ارسال کرده‌ایم و پرونده در مرحله صدور حکم است. حالا اگر قرار باشد با کالدورن وارد مذاکره شویم آن تصمیم مدیریتی است.
وی ادامه داد: کالدرون مطالبه پول کرده و ما هم دادخواست خود را ارسال کرده‌ایم البته همیشه امکان مصالحه وجود دارد و بسیاری از پرونده‌ها پس از ورود به مرحله صدور حکم و دعوا، به مذاکره و مصالحه ختم می شود.
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین شرایط پرونده برانکو ایوانکوویچ نیز گفت: خیلی‌ها از ما ایراد می‌گیرند که شما در پرونده برانکو بازنده هستید و چرا طرح دعوا می‌کنید؛ این ایرادی غیر اصولی و تفسیری غلط است. در همین پرونده، برانکو مبلغی را از باشگاه طلب کرده بود و ما با طرح دعوی که کردیم توانستیم کاری کنیم که در حکم صادره فیفا مبلغ زیادی از مبلغ مورد درخواست برانکو کم شود. بالاخره ما همیشه برای دفاع جا داریم و هر پرونده هم پروسه خودش را دارد.
خواجوند خاطرنشان کرد: وقتی پرونده‌ای مفتوحه بوده و حکم قطعی آن صادر نشده باشد، شانس مذاکره و حتی مصالحه وجود دارد. در حال حاضر هم هیچ حکم قطعی صادر نشده و شرایط امروز باشگاه با شرایط 5 ماه قبل از نظر مالی فرق کرده است.
وی گفت: هیچ حکم قطعی علیه ما صادر نشده است؛ در مورد کالدرون حتی حکم اولیه هم هنوز در کار نیست.
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در پایان درباره پرداخت مطالبات گابریل، چوک و نیلسون عنوان کرد: طلب گابریل و چوک را فیفا پرداخت می‌کند. در مورد نیلسون هم نگاه مدیریت این است که پول پرداخت شود تا حکم قطعی صادر نشود.

http://www.banounews.ir/fa/News/335658/هنوز-هیچ-حکم-قطعی-علیه-پرسپولیس-صادر-نشده-است
بستن   چاپ