آریا بانو
به این دلیل لوکا مودریچ دیگر راهی میلان نمی‌شود
چهارشنبه 14 خرداد 1399 - 00:09:06
آریا بانو - ورزش 3 / به نظر می رسد که جدایی زونی زونیمیر بوبان از میلان باعث شده انتقال احتمالی لوکا مودریچ به این تیم در نقل و انتقالات پیش رو به طور کامل منتفی شود.
حالا حدود 8 سال از حضور لوکا مودریچ در باشگاه رئال مادرید می گذارد. این ستاره کروات در فصول اخیر روزهای درخشانی را در لوس بلانکوس سپری کرد و حتی در سال 2018 جایزه توپ طلا را از آن خود کرد تا پس از سال‌ها به سلطه کریستیانو رونالدو و لیونل مسی پایان داده باشد.
هافبک کروات لوس بلانکوس اما حالا 34 ساله شده و به نظر می‌رسد که سال ها و شاید روزهای پایانی خود را در این تیم پشت سر می‌گذارد. در نقل و انتقالات تابستانی گذشته نیز شایعات زیادی در رابطه با احتمال جدایی مودریچ از رئال مطرح شد و حتی گفته شد که این بازیکن در آستانه حضور در میلان قرار دارد اما نهایتا در سانتیاگو برنابئو ماندگار شد.
بعد از منتفی شدن انتقال مودریچ به میلان در نقل و انتقالات تابستانی گذشته گفته شد که این بازیکن به مدیر وقت میلان یعنی زونیمیر بوبان قول داده که در نقل و انتقالات تابستانی سال 2020 راهی روسونری شود. با این حال و در همین رابطه اما کالچیو مرکاتو مدعی شده که اخراج بوبان از میلان معادلات را در رابطه با مودریچ به هم زده و به احتمال فراوان این هافبک کروات تا پایان قراردادش یعنی 2021 در رئال ماندگار خواهد شد.

http://www.banounews.ir/fa/News/335629/به-این-دلیل-لوکا-مودریچ-دیگر-راهی-میلان-نمی‌شود
بستن   چاپ