آریا بانو
کشف دو و نیم تن مواد مخدر با درگیری پلیس در خاش
دوشنبه 12 خرداد 1399 - 02:33:00
آریا بانو - ایرنا / فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 2 تن و 529 کیلوگرم انواع موادمخدر در درگیری پلیس با قاچاقچیان در شهرستان خاش و دستگیری سه قاچاقچی خبر داد.
سردار محمد قنبری روز دوشنبه در این‌باره اظهارداشت: پلیس مبارزه با موادمخدر خاش با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان، از جا به جایی محموله بزرگ مواد افیونی توسط اعضای یک باند حرفه‌ای، از مناطق مرزی استان به حوزه استحفاظی در این شهرستان مطلع شدند.
وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خاش با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، شب گذشته یک خودروی وانت نیسان و 2 خودروی پژو 405 و پژو پارس متعلق به اعضای این باند را هنگام تردد در یکی از محورهای فرعی شناسایی و تحت نظر قرار دادند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان که با ورود به منطقه کمین خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت ماموران انتظامی قصد فرار از محل را داشتند.
وی عنوان کرد: در این درگیری مسلحانه، بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس، قاچاقچیان که عرصه را بر خود تنگ دیدند با رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری که با هوشیاری و سرعت عمل مأموران سه نفر از آنها دستگیر شدند.
سردار قنبری خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از خودروهای توقیف شده در مجموع 2 تن و 529 کیلو و 31 گرم انواع موادمخدر شامل؛ یک تن و 598 کیلو و 531گرم تریاک و 930 کیلو و 500 گرم حشیش را به همراه 2 قبضه اسلحه کلاش و مقادیری مهمات جنگی کشف کردند.
وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

http://www.banounews.ir/fa/News/333148/کشف-دو-و-نیم-تن-مواد-مخدر-با-درگیری-پلیس-در-خاش
بستن   چاپ