آریا بانو
انتشار مجموعه 6 جلدی «ره، رهرو، رهبر» در نیمه‌ خرداد
يکشنبه 11 خرداد 1399 - 23:24:52
آریا بانو - انتشارات انقلاب اسلامی / در آستانه‌ی روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه که مصادف با وقایع تاریخی بزرگ و منقلب کننده‌ای بود، انتشارات انقلاب اسلامی مجموعه‌ی 6 جلدی ره،رهرو،رهبر مشتمل بر بیانات و مکتوبات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) در شش موضوع مختلف را گردآوری و منتشر کرد.
در واقع این مجموعه حاصل همان کتاب مرجع «ره،رهرو،رهبر» است که شامل بیانات و مکتوبات معظّم‌له در این عرصه تا سال 1391 بود و بصورت سیر تاریخی و بدون دسته‌بندی موضوعی در سال 1394 منتشر شد.
بعبارت دیگر مجموعه‌ی 6 جلدی حاضر، علاوه بر اینکه مطالب موجود در کتاب مرجعِ «ره،رهرو،رهبر» را دسته‌بندی کرده و به صورت مجزا ارائه داده، مطالب آن نیز به میزان 6 سال به روز رسانی شده است.
«دروس و وصایای امام خمینی، موانع»، «انحرافات و دشمنی‌ها با امام و خط امام»، «خدمات، برکات و آثار وجودی امام خمینی»، «امام خمینی و انقلاب اسلامی»، «خط امام» و «شخصیت امام خمینی(قدّس‌سرّه)» عناوین مجموعه شش جلدی ره،رهرو، رهبر هستند.

آریا بانو


باشد که مطالب این کتابها مقدمه‌ای باشد برای عمل به فرامین و دستورات امامین انقلاب اسلامی. چرا که این عمل به فرامین ولایت است که می‌تواند ما را در راستای همان اهداف واقعی انقلاب قرار بدهد نه فقط خواندن و گفتن و شنیدن و نوشتن.
انشاءالله...
علاقه‌مندان برای تهیه این مجموعه اینجا را کلیک کنند.

http://www.banounews.ir/fa/News/333048/انتشار-مجموعه-6-جلدی-«ره،-رهرو،-رهبر»-در-نیمه‌-خرداد
بستن   چاپ