آریا بانو
نیازمند: این شایعات زشت است
يکشنبه 11 خرداد 1399 - 15:16:45
آریا بانو - خبر ورزشی / سنگربان ملی‌پوش تیم سپاهان گفت: واقعاً نمی‌دانم بعضی‌ها از طرح چنین شایعات کثیفی چه هدفی دارند، من اگر مشکوک به کرونا هم باشم، خودم اعلام می‌کنم.
روز گذشته شایعه شد پیام نیازمند سنگربان ملی‌پوش تیم سپاهان به ویروس کرونا مبتلا شده است، اما خود این بازیکن با تکذیب این شایعه گفت: «وقتی از خواب بیدار شدم از تعداد زنگ‌های بی‌جواب موبایلم تعجب کردم و با پیگیری که کردم، متوجه شدم شایعه شده من به کرونا مبتلا شدم!»
نیازمند ادامه داد: «واقعاً نمی‌دانم بعضی‌ها از طرح چنین شایعات کثیفی چه هدفی دارند، من اگر مشکوک به کرونا هم باشم، خودم اعلام می‌کنم. خوشبختانه تست‌های کرونای من منفی بوده و خواهش می‌کنم دست از این شایعات کثیف بردارید، این‌جور شایعات خانواد افراد را نگران می‌کند.»
اما جدا از این شایعه که از بیخ و بن توسط خود نیازمند تکذیب شد، این سنگربان قصد داشت تابستان امسال لژیونر شود که تعویق بازی‌های لیگ برتر به دلیل کرونا برنامه او را به‌هم ریخت. خود سنگربان سپاهان در این رابطه می‌گوید: «اگر پیشنهاد خوبی باشد، حتماً ترجیح می‌دهم به اروپا بروم. البته با سپاهان یک فصل دیگر قرارداد دارم، ولی یک بند جدایی هم هست که در ازای مبلغی، می‌توانم از جمع زردپوشان جدا شوم.»
نیازمند در زمستان سال گذشته از باشگاه گیمارش پرتغال پیشنهاد داشت و حتی مذاکراتی نیز در آن مقطع با هم داشتند، اما پیام نمی‌خواست نیم‌فصل از سپاهان برود و این انتقال را به تابستان امسال موکول کرد. او حالا می‌خواهد ببیند تکلیف لیگ برتر این فصل چه خواهد شد و سپس اینکه گیمارش هنوز به دنبال جذب سنگربان هست یا خیر؟
ولی جالب است بدانید چگونه پیام از پرتغال پیشنهاد دارد. ظاهراً حضور دو مربی پرتغالی در کادر فنی سپاهان دلیل این انتقال است. میگوئل تکسیرا و روی تاوارس دو مرد پرتغالی روی نیمکت زردپوشان هستند که راه نیازمند به پرتغال را هموار می‌کنند. به‌ویژه تاوارس 40 ساله که نقش به‌سزایی در پیشرفت پیام در دو سال اخیر داشته است. نزدیکی این دو مربی به باشگاه‌های کشورشان باعث شده تا انتقال بازیکنان سپاهان از جمله پیام نیازمند و حتی محمد محبی به لیگ پرتغال محتمل به نظر برسد. اتفاقی که چندان بی‌تأثیر در ترانسفر شدن مهرداد محمدی مهاجم فصل قبل سپاهان به تیم آوس پرتغال هم نبود.
در نهایت صحبت‌های این دو مربی در فضای مجازی مهر تأییدی بر تأثیرگذاری آن‌ها می‌زند. به‌عنوان مثال روی تاوارس در صفحه شخصی خود استوری را درج کرد که حاوی پیام‌های مبادله شده بین او و پاپولو بریتو سرمربی تیم ریتابرد پرتغال بود. به‌خصوص این پیام که به زبان پرتغالی از این سرمربی برای تاوارس ارسال شده بود: من گلر شما را به چند باشگاه خیلی خوب معرفی کردم!
پیام نیازمند دروازه‌بان 23 ساله سپاهان در این فصل رکورد بسیار جالبی را از خود بر جای گذاشته است. او در 13 بازی دروازه‌اش را بسته نگه داشته و فقط 12 گل (در 21 هفته) دریافت کرده است. ضمن اینکه صاحب رکورد کلین‌شیت در لیگ برتر هم هست. پیام 935 دقیقه دروازه‌اش را بسته نگه داشت و به تنها سنگربانی تبدیل شد که در طول تاریخ این دقایق روی دروازه‌اش قفل زده است!

http://www.banounews.ir/fa/News/332732/نیازمند--این-شایعات-زشت-است
بستن   چاپ