آریا بانو
دوربین صداوسیما، سرپرستارِ بیمارستان مسیح دانشوری را سوژه کرد
يکشنبه 11 خرداد 1399 - 12:14:41
آریا بانو - تسنیم / دوربین شبکه تلویزیونی العالم، یک شیفت کاری آمنه آنتوتن، سرپرستار بیمارستان مسیح دانشوری را که برای خدمت به بیماران کرونایی، برگزاری جشن ازدواج خود را به تأخیر انداخته و مورد توجه مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است، به تصویر می‌کشد. این بار عوامل تولید شبکه العالم به سراغ آمنه آنتوتن، سرپرستار بخش 3 بیمارستان مسیح دانشوری رفتند و یک شیف کاری وی را در شرایط بسیار سخت و خطرناک ویروس کرونا گزارش خواهند کرد.
او به جهت شرایط بحرانی شیوع کرونا و رسالت خدمت‌رسانی به بیماران، نه تنها حاضر به ترک پست کاری خود نشده بلکه جشن ازدواج خود را به تعویق انداخته و مورد عنایت رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است.
در این مستند بدان توجه داده خواهد شد که وی درشرایط بحرانی در عین صبر و بردباری وضعیت بسیار آرام و صمیمی با همکاران خود برقرار کرده و تصاویر زیبایی از آن وضعیت سخت خلق می‌کند.
آنتوتن می‌گوید که از تقدیر رهبر معظم انقلاب شوکه شده و در آن لحظات، حس غرور دلچسبی به وی دست داده که مورد عنایت رهبر خود قرار گرفته است.
شرایط سخت و خطرناک کادر پرستاران و پزشکان خدوم کشور در این بیمارستان برای عوامل تولید این مستند نیز ملموس بوده و حس ایثار و فداکاری آنان را به مخاطب نیز انتقال خواهد داد، چنانچه در هنگام ضبط این مستند، تصویر بردار شبکه العالم نیز با قرار گرفتن در محیط آلوده و خطرناک بیمارستان، درگیر ویروس کرونا شده و به مدت سه هفته بستری شده است.
"نفس" به تهیه‌کنندگی حمزه علیرضایی، تصویربرداری اصغر عزیزی و صدابرداری مهدی محمدی، 11 خرداد ساعت 22 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه، از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

http://www.banounews.ir/fa/News/332482/دوربین-صداوسیما،-سرپرستارِ-بیمارستان-مسیح-دانشوری-را-سوژه-کرد
بستن   چاپ