آریا بانو
ویدال: می‌خواهم نهمین قهرمانی پیاپی را در لیگ تجربه کنم
شنبه 10 خرداد 1399 - 18:46:58
آریا بانو - ایسنا / هافبک بارسلونا دوست دارد برای نهمین سال پیاپی قهرمانی در لیگ را تجربه کند.
به نقل از آس، آرتورو ویدال از این که لالیگا تا 15 روز دیگر شروع می‌شود هیجان زده و خوشحال است. هافبک بارسلونا در یک مصاحبه به قهرمانی‌های پیاپی‌اش در هشت سال اخیر اشاره کرد و اعلام کرد می‌خواهد نهمین قهرمانی پیاپی را نیز تجربه کند. بازیکن تیم ملی فوتبال شیلی که از زمان حضورش در یوونتوس (2011) چهار قهرمانی در اسکودتو، سه قهرمانی در بوندسلیگا با بایرن و یک قهرمانی در لالیگا با بارسلونا به دست آورده است‌، گفت: برای من نهمین قهرمانی پیاپی در لیگ یک رویا است. به دست آوردن چنین افتخاری خیلی سخت است. با این حال از فتح عناوین هنوز احساس خوبی دارم. بازیکنان کمی توانسته‌اند به این تعداد قهرمانی برسند. احساس غرور می کنم. می خواهم نهمین لیگ خود را فتح کنم.
ویدال بازی بدون تماشاگر را یک تجربه منفی عنوان کرد و گفت: زمانی که بازی می کنم دوست دارم با تماشاگران ارتباط برقرار کنم چون بازی با شادابی و قدرت بیشتری انجام می شود اما باید خود را با شرایط جدید وفق دهیم.
هافبک بارسا نسبت به بهبودی لوییس سوارس پس از چهار ماه بی تفاوت نماند و اظهار کرد: برای ما بازگشت سوارس اهمیت دارد. برای دو رقابتی که پیش رو داریم به همه بازیکنان آماده نیاز داریم. همه در شرایط خوبی قرار داریم و اشتیاق زیادی برای از سرگیری لالیگا داریم. برای من دو ماه قرنطینه خیلی طولانی بود. خوشحالی بزرگی بود که با هم تیمی هایم به تمرینات برگشتم.

http://www.banounews.ir/fa/News/332127/ویدال--می‌خواهم-نهمین-قهرمانی-پیاپی-را-در-لیگ-تجربه-کنم
بستن   چاپ