آریا بانو
واکنش ایسکو به حملات سیاسی به خودش
جمعه 9 خرداد 1399 - 13:38:36
آریا بانو - آخرین خبر / ایسکو آلارکون که در روزهای اخیر به خاطر لایک زدن توییتی علیه مخالفان دولت اسپانیا جنجال ساز شده است مجبور شد که در پیامی از خودش دفاع کند.
به گزارش فوتبالی، ایسکو به خاطر لایک زدن پیامی که در حمایت از دولت اسپانیا و علیه مخالفان بود، جنجال ساز شده بود. این بازیکن مالاگایی در پیامی نوشت:" در این جا حاضر شدم تا اعلام کنم که من نه سبز هستم، نه قرمز، نه نارنجی، نه آبی و ... صرفا یک اسپانیایی ساده هستم. ناراحت، خسته و نگران از یک شرایط غیرمنتظره هستم. تعداد بالای قربانیان حاصل از این ویروس من را وحشت زده کرده است. اگر برای کسی نظر من اهمیتی دارد، فکر می کنم که زمانش رسیده که سیاستمداران صرفنظر از این که طرفدار چه حزبی هستند، متحد باشند. برای من این رفتارها مفهومی ندارد. زمانش رسیده که مسئولیت پذیر باشیم."
لایک زدن ایسکو برای رپری که به مخالفان دولت اسپانیا فحاشی کرده بود باعث شده بود تا یک خبرنگار اسپانیایی به ایسکو حمله کند، او را با داعش و طالبان مقایسه کند و بگوید که بازیکن مالاگایی باید از رئال مادرید جدا شود چرا که به عنوان یک فوتبالیست نباید در امور سیاسی دخالت کند و موضعی علیه مردم بگیرد.

http://www.banounews.ir/fa/News/330384/واکنش-ایسکو-به-حملات-سیاسی-به-خودش
بستن   چاپ