آریا بانو
بگ‌زاده: ویلچر استاندارد 100 میلیون تومان قیمت دارد!
جمعه 9 خرداد 1399 - 13:37:43
آریا بانو - فارس / ملی پوش بسکتبال با ویلچر کشورمان گفت:7 نفر لژیونر داریم و برای هماهنگی باید اردوهای تدارکاتی خارجی داشته باشیم با تیم‌های خوب دنیا بازی کنیم.
ایمان بگ زاده در خصوص پیگیری تمرینات در این روزها، اظهار داشت: در خانه با دمبل، وزنه، هالتر، نرمش و کارهای کششی، آمادگی خود را حفظ می‌کنم. در حال حاضر هنوز باشگاه‌های حوزه معلولین بسته است و باید در خانه تمرینات خودم را ادامه دهم.
ملی پوش بسکتبال با ویلچر در خصوص عدم امکانات کافی در بخش جانبازان و معلولین تصریح کرد: اردوهای با کیفیت و امکانات آنچنانی نداریم. برای نتیجه‌گیری در مسابقات سطح یک دنیا و پارالمپیک باید اردوهای تدارکاتی خارجی داشته باشیم و با تیم‌های خوب دنیا بازی کنیم.
وی ادامه داد: 7 نفر لژیونر داریم و باید هماهنگی باید داشته باشیم تا کار تیمی انجام دهیم. بازیکنان تیم ملی بسکتبال با ویلچر استرالیا یکسال کنار یکدیگر هستند و برای باشگاهی بازی نمی‌کردند تا برای هماهنگی بیشتر راهی مسابقات شوند.
بگ‌زاده با اشاره به استفاده از ویلچرهای قدیمی در بازی های مهم، عنوان کرد: یک ویلچر استاندارد 100 میلیون تومان قیمت دارد و مسئولان برای کسب نتیجه اصلا هزینه نمی‌کنند. به ویژه شرایط فعلی لزوم رسیدگی و توجه را بیشتر می کند. بطور مثال یک فرد ویلچری برای حرکت باید لاستیک را لمس کند و با توجه به تماس لاستیک با زمین ریسک آلودگی بسیار بالاست. در این شرایط بیماری اگر دست آلوده‌ را به بینی و دهان بزند، مبتلا به بیماری کرونا می‌شود. اگر یک فرد معلول کرونا بگیرد برای او خطرناک است و ریه، کبد و کلیه‌اش را درگیر می‌کند. باید تجهیزات بیشتری برای یک معلول فراهم کنند تا حداقل بیمار نشود.
وی در خصوص اینکه ورزشکاران ایرانی با غیرت مسابقه می‌دهند و بازیها را پیروز می‌شوند، تاکید کرد: در مسابقات آسیایی با غیرت و تعصب قهرمان شدیم، مسئولان باید برای رسیدن به سکوهای قهرمانی جهان بیشتر هزینه کنند. در رقابتهای جهانی با حریفان قدرتمند بازی می کنیم و باید سرمایه‌گذاری خوب، تدارک خیلی قوی و ویلچر استاندارد با آنها روبرو شویم تا شانس موفقیت داشته باشیم.
عضو تیم مخابرات اصفهان در خصوص لیگ بسکتبال با ویلچر گفت: مخابرات بهترین و پرسابقه ترین تیم در لیگ بسکتبال با ویلچر 6سال پشت سر قهرمان شده است. هم اکنون مراحل نیمه نهایی، رده‌بندی و فینال مسابقات لیگ باقی مانده و امسال قهرمانی با حضور تیم شیمیدر خیلی سخت تر از پارسال خواهد بود.
بگ‌زاده خاطر نشان کرد: مبالغ دریافتی بازیکنان در لیگ بسکتبال با ویلچر زیاد نیست و با این قراردادهای پایین کاری نمی‌توان کرد.

http://www.banounews.ir/fa/News/330366/بگ‌زاده--ویلچر-استاندارد-100-میلیون-تومان-قیمت-دارد!
بستن   چاپ