آریا بانو
اینتر و احتمال جذب جانشین احتمالی لائوتارو از آرسنال
جمعه 9 خرداد 1399 - 13:37:03
آریا بانو - ورزش 3 / اکیپ مدعی شد که اینتر برای جذب مهاجم فرانسوی آرسنال یعنی الکساندر لاکازت به این تیم پیشنهاد داده است.
اگر چه روز گذشته گفته شد که باشگاه اینتر تنها در صورتی راضی به فروش لائوتارو مارتینز خواهد شد که مبلغ آزادسازی این بازیکن یعنی 111 میلیون یورو را دریافت کند اما با این حال به نظر می رسد که احتمال انجام این انتقال و جدایی ستاره آرژانتینی از نراتزوری بسیار قریب الوقوع باشد.
طی هفته‌های گذشته اما صحبت های زیادی در رابطه با گزینه های اینتر در صورت جدایی لائوتارو مارتینز مطرح شده است. در این بین گفته شد که نام هایی نظیر پیر امریک اوبامیانگ و تیمو ورنر در لیست خرید نراتزوری حضور دارند البته هیچگاه این موضوع توسط باشگاه ایتالیایی تایید نشد.
در همین رابطه اما اکیپ مدعی شده مهاجم فرانسوی آرسنال یعنی الکساندر لاکازت به گزینه جدید سران نراتزوی برای تقویت خط حمله تبدیل شده است. همچنین اینتر پیشنهاد خود را برای جذب این بازیکن ارسال کرده اما گفته می شود که خود لاکازت علاقه چندانی به حضور در فوتبال ایتالیا ندارد.
الکساندر لاکازت دو فصل دیگر با توپچی‌ها قرارداد دارد اما روی کار آمدن میکل آرتتا باعث نیمکت‌نشینی او و در نهایت ایجاد شایعاتی پیرامون جدایی اش از این تیم لندنی شده است.

http://www.banounews.ir/fa/News/330353/اینتر-و-احتمال-جذب-جانشین-احتمالی-لائوتارو-از-آرسنال
بستن   چاپ