آریا بانو
هوادار عنایتی حق دارد یا استقلال؟
چهارشنبه 7 خرداد 1399 - 09:56:41
آریا بانو - ورزش 3 / تمرینات استقلال در زمین انقلاب در حالی برگزار می شود که دیروز تیم هوادار (سرخپوشان) در زمین با کیفیت شماره دو آزادی تمرین کرد
یکی ازدغدغه های اصلی استقلال در دو سال گذشته نداشتن زمین تمرین مناسب و ثابت و با کیفیت بوده است که صدای شفر و استراماجونی را نیز در آورده بود.
استفاده از زمین صنایع دفاع در نوبنیاد،نفت در تهرانسر ،مجموعه ورزشی انقلاب و شماره دو آزادی و جابجایی های متعدد آن و بلاتکلیفی مربیان و بازیکنان و نداشتن زمین در روزهای برفی و بارانی قبل از بازی های حساس در دو فصل قبل که با اعتراض مربیان و بازیکنان همراه بود منتج به عقد قرار داد سعادتمند مدیر عامل استقلال در بدو تصدی با مسولان ورزشگاه آزادی و اجاره انحصاری زمین شماره دو آزادی شد.
در همان موقع اخباری منتشر شد که زمین یاد شده در اختیار تیم هوادار است و در صورت استفاده هر دو باشگاه از زمین یاد شده می تواند مشکلاتی با توجه به تداخل زمانی تمرینات به وجود آید که موضوع از طرف مسولان استقلال و پیمانکار ورزشگاه آزادی حبیبیان تکذیب گردید. پیمانکار ورزشگاه اعلام نمودیک زمین را که نمی شود به دوتیم اجاره داد و این زمین به استقلال اجاره داده شده است.
باشگاه استقلال نیز با انتشار تصاویر زمان تنظیم قرارداد از نهایی شدن اجاره یکساله زمین شماره دو آزادی رونمایی کرد. این مهم در حالی اتفاق افتاد که استقلال از روز جمعه در زمین مجموعه ورزشی انقلاب در حال تمرین است و تیم هوادار نیز دیروز با سرمربیگری رضا عنایتی تمرینات خود را در زمین شماره دو آزادی استارت زد.

http://www.banounews.ir/fa/News/328225/هوادار-عنایتی-حق-دارد-یا-استقلال؟
بستن   چاپ