آریا بانو
رفیق فابریک قلعه‌نویی؛ عجیب‌ترین امضای نامه لغو لیگ!
چهارشنبه 7 خرداد 1399 - 04:34:43
آریا بانو - بانک ورزش / چهار باشگاه لیگ برتری تهدید کرده‌اند در صورت ازسرگیری مسابقات این فصل، از حضور در بازی‌ها انصراف خواهند داد. از بین این چهار تیم، تراکتور و ماشین‌سازی مال زنوزی هستند و تکلیف‌شان روشن است، حال شهرخودرو را هم با مشکلات مالی شدیدش می‌شود درک کرد، اما هیچکس نفهمید نساجی مازندران چه می‌گوید و این تیم چرا ناگهان در سطح تهدید به انصراف، با برگزاری لیگ مخالفت کرده است؟ این داستان توضیح جالبی دارد که شنیدن آن، شما را با بخشی از قواعد بازی و فرمول‌های نزدیکی و رفاقت در فوتبال ایران آشنا می‌کند.
نکته اینجاست که مالک نساجی یعنی رضا حدادیان، دوست صمیمی و بسیار نزدیک امیر قلعه‌نویی است. او که ایرلاین «وارش» را هم در تملک دارد، قبلا ترتیب مسافرت تفریحی قلعه‌نویی به اوکراین را داده بود. جالب‌تر اینکه مدیر روابط عمومی این ایرلاین، همکار قدیمی و دست راست امیر قلعه‌نویی در سپاهان است؛ آنچه گره این ارتباطات را سفت‌تر می‌کند. به این ترتیب چندان عجیب نیست رفیق فایریک امیر، از برند مردمی نساجی برای خوشایند سرمربی سپاهان استفاده کند و حرفی بزند که خود قلعه‌نویی به خاطر پرستیژش از طرح علنی آن اکراه دارد. نساجی به همین سادگی میهمان ناخوانده بازی مرموزی شده است که هیچ ربطی به قائم‌شهر و مردمش ندارد.
دیگر نکته جالب اینکه امروز باشگاه نساجی در اعتراض به خطرناک بودن برگزاری مسابقات درخواست لغو بازی‌ها را داده، در حالی که پیش از سال نو و در روزهای اوج شیوع کرونا، نساجی آخرین تیمی بود که به تمرینات جدی و دسته‌جمعی ادامه می‌داد. به شهادت آرشیو رسانه‌ها، تمرینات این تیم تا بیست‌وهفتم اسفند در تهران ادامه داشت و به زور تعطیل شد؛ آن زمان لابد آقای مالک نگران تهدید ویروس نبود! در مجموع به نظر می‌رسد نساجی ملعبه دست تمایلات شخصی و رنگی برخی مسوولانش شده است؛ کسانی مثل علی امیری که معاون سابق استقلال بوده و الان هم برای بازگشت به این تیم بی‌میل نیست. این آدم‌ها حتی در بدو حضور در نساجی، تصمیم گرفتند پیراهن دوم تیم را به رنگ آبی در بیاورند که این مساله با اعتراض شدید مردم قائم‌شهر مواجه شد.
به عنوان آخرین نکته خواندنی، به یاد بیاورید زد و بندهای پشت پرده در حالی امضای نساجی را پای نامه تهدید به انصراف از لیگ گذاشت که محمود فکری، سرمربی منطقی این تیم سخت موافق شروع بازی‌ها و تعین نتایج در زمین مسابقه است. حالا پیدا کنید پرتقال‌فروش را!

http://www.banounews.ir/fa/News/328146/رفیق-فابریک-قلعه‌نویی؛-عجیب‌ترین-امضای-نامه-لغو-لیگ!
بستن   چاپ