آریا بانو
فیش نت چیست و چگونه ست میشود؟
سه شنبه 6 خرداد 1399 - 14:54:20
آریا بانو - مجله دلگرم / جوراب شلوار توری یا تور ماهی فیش‌نت (Fishnet‎) نوعی از لباس‌های زیر است. این لباس بین زنان آمریکایی رواج یافت و به کره و ژاپن نیز منتقل شد.
توری‌های درشت یا به اصطلاح فیش نت (Fish net) از گذشته‌های دور وجود داشته اند و به خصوص در جوراب شلواری‌های زنانه مورد استفاده قرار می‌گرفته اند.
اما در فصل‌های اخیر این نوع از توری به دنیای جوراب‌های کوتاه هم راه پیدا کرده است و جوراب کوتاه فیش نت از مدل‌های جالبی است که می‌توان آن را به خصوص در فصل تابستان با انواع کفش استفاده کرد.
جوراب شلواری شما می‌تواند طرح توری یا فیش نت (fishnet) داشته باشد، اما در استفاده از آن‌ها محتاط باشید، این مدل جوراب شلواری به درد مراسم‌های رسمی یا یک استایل مجلسی و شیک نمی‌خورد، بلکه طرحی کاملا روزمره و نامناسب برای موقعیت‌های رسمی و مجلسی است.
جوراب فیش نت و کفش کالج
کفش کالج یکی از شیک‌ترین و بهترین کفش‌های زنانه است که هم به اندازه کافی راحت و هم به اندازه نیاز، رسمی است.
اما آیا پوشیدن کالج با جوراب برای خانم‌ها ضروری است؟ خانم‌ها می‌توانند کالج را بدون جوراب بپوشند اما اگر قصد پوشین جوراب دارید بهتر است از جوراب‌های ضخیم و رنگی استفاده نکنید چون جوراب از بالای پنجه روی کفش مشخص خواهد بود و ظاهر جالبی ایجاد نخواهد کرد.

آریا بانو


کارشناسان توصیه می‌کنند برای استایلی شیک و متفاوت، کفش کالج راه همراه جوراب فیش نت کوتاه بپوشید و ترکیبی زیبا به وجود آورید.
احتمالا کلمه فیش نت شما را یاد جوراب شلواری های طرح دار می اندازد اما این مدل لباس ها تنها به جوراب شلواری محدود نمیشوند.
یکی از ترندهای پر طرفدار امسال فیش نت ها هستند که میتوانند طرح های درشت متوسط یا حتی ریز داشته باشند.
میتوانید از فیش نت ها به عنوان مانتو استفاده کنید و در زی آن از شومیز یا تونیک های زیبا و جذاب بهره ببرید البته آنها به صورت پیراهن های بلند هم دوخته میشوند.

http://www.banounews.ir/fa/News/327715/فیش-نت-چیست-و-چگونه-ست-میشود؟
بستن   چاپ