آریا بانو
انتقاد سرمربی فجرسپاسی به شروع مسابقات فوتبال
دوشنبه 5 خرداد 1399 - 19:39:53
آریا بانو - ورزش 3 / سرمربی فجرسپاسی شیراز یکی از منتقدان به شروع مسابقات فوتبال است.
تیم فجرسپاسی شیراز با هدایت داوود مهابادی یکی از تیم های جوان لیگ دسته اول محسوب می‌شود که در میانه های جدول حضور دارد. از این رو باشگاه شیرازی یکی از تیم‌هایی است که مخالفت خودبا شروع مسابقات را به دلیل شیوع کرونا اعلام کرده و هنوز هم آنها تمرینات خود را آغاز نکردند.
داوود مهابادی سرمربی جوان فجرسپاسی در این باره عنوان کرد: به احتمال زیاد آزمایش کرونا بازیکنان چند روز طول خواهد کشید و پس از اعلام نتیجه می‌توانیم در صورتی که بازیکنان مشکلی نداشته باشند تمرینات را آغاز کنیم.همچنین با توجه به اینکه آزمایش کرونا چند بازیکن تیم‌های گل گهر سیرجان، تراکتورسازی تبریز و چند تیم دیگر مثبت شده قرار است فردا (ششم خردادماه) ستاد ملی مبارزه با کرونا در مورد برگزاری رقابت‌ها تصمیم بگیرند که ما هم منتظر نتیجه آن هستیم.
وی افزود: برای ما ابتدا سلامتی بازیکنان مهم است و در صورتی که سلامتی آنها با خطر مواجه نباشد، تمرینات را شروع خواهیم کرد. اگر نتیجه آزمایش بازیکنان تیم منفی باشد بازهم باید بر اساس پروتکل‌های بهداشتی، به طور مرتب از بازیکنان تست بگیرند زیرا امکان دارد آنها ناقل باشند و این امر کار را با توجه به اینکه زیرساخت‌ها برای ضد عفونی کردن محل تمرین و مسابقه‌ها، ضیف است با مشکل مواجه خواهد کرد.

http://www.banounews.ir/fa/News/327153/انتقاد-سرمربی-فجرسپاسی-به-شروع-مسابقات-فوتبال
بستن   چاپ