آریا بانو
استقلال پول بیشتری به حساب دیاباته ریخت!
دوشنبه 5 خرداد 1399 - 02:21:40
آریا بانو - ورزش 3 / مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد پرداختی بیشتری از مطالبات مهاجم اهل مالی خود داشته است.
در حالی که طی ماه‌های گذاشته پرداخت مطالبات شیخ دیاباته و اولتیماتوم‌های این ستاره خارجی به باشگاه استقلال، به یکی از دغدغه‌های جدی هواداران آبی‌ها تبدیل شده بود، اما شرایط مطلوبی از نظر مالی برای او فراهم شده و این مهاجم در آستانه بازگشت به ایران قرار دارد.
احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال در یک لایو اینستاگرامی با اعلام این موضوع ابراز کرد: تا به امروز 262 هزار دلار به حساب دیاباته واریز کردیم که 7 هزار دلار بیشتر از مطالبات این بازیکن بود و برای نخستین بار است که در استقلال از پرداخت مطالبات یک بازیکن جلو افتادیم.
او در خصوص شایعاتی مبنی بر عدم حمایت وزیر ورزش از باشگاه استقلال ابراز کرد: واقعیت این است که برای پرداخت مطالبات دیاباته مشکل داشتیم ولی خوشبختانه این اتفاق افتاد. به جرات می‌توانم آقای وزیر بگویم چند جلسه سه، چهار ساعته در این رابطه داشتند و حتی برای حل این مسئله ورود کردند. برای موارد مرتبط با این کار هم تلاش زیادی انجام دادند که صمیمانه از ایشان تشکر می‌کنم.
مدیرعامل باشگاه استقلال یادآور شد: باید با هوادار رو راست و صادق باشیم. آقای دکتر سلطانی‌فر به کمک باشگاه آمدند و از ایشان تشکر کنم.

http://www.banounews.ir/fa/News/326693/استقلال-پول-بیشتری-به-حساب-دیاباته-ریخت!
بستن   چاپ