آریا بانو
سعادتمند: امیدوارم اخبار کرونای تیم‌ها درست نباشد!
دوشنبه 5 خرداد 1399 - 02:21:39
آریا بانو - ورزش 3 / مدیرعامل باشگاه استقلال ابراز امیدواری کرد تست کرونا هیچ یک از تیم‌ها مثبت نشود تا برای برگزاری لیگ مشکلی به وجود نیاید.
احمد سعادتمند درباره مثبت شدن تست کرونا در برخی از تیم‌های لیگ برتری اظهار کرد: آمارهای کرونایی رسمی و غیر رسمی که از تیم‌ها می‌شنویم، یک مقدار نگران کننده است؛ امیدوار هستم اولا این اخبار صحت نداشته باشد و اگر صحت دارد، تدابیر بهداشتی و علمی دیده شود تا در آینده برای شروع لیگ برتر به مشکل نخوریم.
او در مورد اینکه چه اصراری به برگزاری بازی‌ها در این شرایط بوده است، ابراز کرد: اعتقاد دارم در دو، سه ماه اخیر مردم نگاه‌شان به اوقات فراغت مثل رفتن به سینما، تئاتر، کنسرت‌ها، ورزش کردن و ... بوده است، اما در بین تمام آنها فوتبال جایگاه ویژه‌تری دارد. مردم علاقه زیادی دارند تا در این روزها فوتبال را تماشا کنند.
مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: قطعا ستاد ملی مبارزه با کرونا پیش‌بینی‌های لازم را برای برگزاری مسابقات انجام داده و پروتکل‌های سخت و نفسگیر را در نظر گرفته و برای باشگاه‌ها فرستاده است تا همه آن را رعایت کنند.
سعادتمند تصریح کرد: به شخصه دلم برای فوتبال تنگ شده ولی امیدوار هستم در شرایط فعلی به مشکل نخوریم و بازی‌ها بدون هیچ دغدغه خاصی برگزار شود.
او با تاکید بر اینکه باید سلامت بازیکنان در زمان برگزاری بازی‌ها دیده شود، ابراز کرد: باید مسابقات در شرایطی به انجام برسد که هیچ‌کسی از اعضای تیم‌ها به این بیماری مبتلا نشود. خودم بزرگترین آسیب را از این بیماری دیدم؛ هنوز هم از دست دادن برادر بزرگم را که خیلی سخت است، فراموش نکردم و هر روز به یاد او هستم.

http://www.banounews.ir/fa/News/326692/سعادتمند--امیدوارم-اخبار-کرونای-تیم‌ها-درست-نباشد!
بستن   چاپ