آریا بانو
رئال‌مادرید همچنان در فکر پوچتینو است
دوشنبه 5 خرداد 1399 - 01:02:35
آریا بانو - ورزش 3 / فلورنتینو پرز هنوز هم احتمال انتصاب مائوریسیو پوچتینو را در سر دارد.
بعد از نمایش های درخشان تاتنهام در فصل گذشته، مائوریسیو پوچتینو در اوایل فصل جاری و بعد از کسب نتایج ضعیف از این تیم جدا شد و در این مدت نام تیم های زیادی به عنوان مقصد بعدی این سرمربی جوان و آرژانتینی معرفی شده است، اما le10spot مدعی شد نام پوچتینو هنوز در لیست رئال مادرید قرار دارد.
هنوز مشخص نیست زین الدین زیدان فصل بعد نیز سرمربی رئال مادرید خواهد بود یا خیر و آینده او به نتایج ادامه فصل بستگی دارد. رئال مادرید از کوپا دل ری حذف شد، در لیگ قهرمانان نیز با توجه به شکست خانگی برابر سیتی شانس چندانی برای صعود ندارد و در لالیگا نیز آنها با دو امتیاز اختلاف پشت سر بارسلونا در رده دوم قرار گرفته اند.
در صورت ناکامی دوباره رئال مادرید در فتح لالیگا، امکان قطع همکاری با زیزو وجود دارد و در این صورت مائوریسیو پوچتینو گزینه اول کهکشانی ها خواهد بود. البته نام این سرمربی جوان برای هدایت تیم های دیگر نیز مطرح شده است. اخبار حاکی از ابراز علاقه شیخ سلمان متمول به خرید باشگاه نیوکاسل است و در صورت رخ دادن این اتفاق، مائوریسیو پوچتینو گزینه اول او برای هدایت تیمش خواهد بود. به هر حال به نظر می رسد پوچتینو در فصل تابستان دوباره به عرصه مربیگری بازخواهد گشت.

http://www.banounews.ir/fa/News/326680/رئال‌مادرید-همچنان-در-فکر-پوچتینو-است
بستن   چاپ