آریا بانو
از 35 سالگی از کرم‌های ضدپیری استفاده کنید
یکشنبه 4 خرداد 1399 - 7:18:36 PM
آریا بانو - سلامانه: به طور ایده‌آل، باید از سن 35 سالگی استفاده از کرم‌های ضد پیری شروع شود. دلیل آن هم این است که از 30 سالگی به بعد به تدریج روند تولید کلاژن کند می‌شود. اما زمان مصرف صحیح این نوع کرم ها بیشتر متناسب با نوع پوست و میزان آسیب دیده‌گی آن است و نه سن و سال.
آیا استفاده از کرم‌های ضدپیری موثر هستند؟ پاسخ این سوال مثبت است. اما باید در نظر داشته باشید زمان صحیح استفاده از این نوع کرم‌ها، قبل از ایجاد آسیب‌های جدی و پدیدار شدن چین و چروک‌های روی پوست است.
چه زمانی باید شروع کنید؟
به طور ایده‌آل، در سن 35 سالگی. اما زمان مصرف صحیح این نوع کرم ها بیشتر متناسب با نوع پوست و میزان آسیب دید‌گی آن است و نه سن و سال. در حقیقت، کرم‌های مخصوص دور چشم می‌توانند خیلی زودتر هم مورد استفاده قرار بگیرند، زمانی که لکه‌های سیاه دور چشم، چین و چروک‌ها و یا پف زیر چشم به عنوان نشانه‌های پیری کم‌کم شروع به پدیدار شدن می‌کنند باید بدانید هنگام استفاده و کمک گرفتن از این نوع کرم‌ها فرا رسیده است. تمام نشانه‌های ذکر شده می‌توانند خیلی زود حتی در سنین 18 تا 20 سالگی ظاهر شوند و اگر از مواد تشکیل دهنده این کرم‌ها باخبر نباشید ممکن است فکر کنید آن‌ها فقط نوعی مرطوب کننده پوست هستند.

http://www.banounews.ir/fa/News/326497/از-35-سالگی--از-کرم‌های-ضدپیری-استفاده-کنید
بستن   چاپ