آریا بانو
آزمون-اورتون؛ خط حمله محبوب دلورنتیس
شنبه 3 خرداد 1399 - 11:05:32
آریا بانو - ورزش 3 / انقلاب در ناپل ادامه دارد. پس از تمدید با مرتنز که انتقالش به اینتر منتفی شد دلورنتیس رئیس باشگاه قصد دارد دو بازیکن جوان یعنی آزمون و اورتون را برای تقویت خط حمله جذب کند.
به نقل از metropolitanmagazine یک انقلاب واقعی در انتظار ناپولی است. این تیم در یک وضعیت تقریبا اجتناب ناپذیری قرار گرفته چرا که چند بازیکن جدید به این تیم اضافه خواهند شد. ناپولی پس از ورود لوبوتکار، پولیتینو ، دیمه، رحمانی و پتاگنا، قصد دارد دو استعداد جدید را به خدمت بگیرد: اورتون سوارز و سردار آزمون.
همانطور که گاتزتا دلواسپورت می گوید دلورنتیس برای اورتون سوارز برزیلی آماده ارائه پیشنهادی 17 میلیون یورویی است. یک مبلغ بالا و جالب هرچند پیشنهادات دیگر باشگاه های اروپای می تواند این قیمت را بالاتر هم ببرد. بنابراین ناپولی برای انتقال مهاجم جوان برزیلی باید در یک رقابت شدید شرکت کند. اما سردار آزمون طرح تهاجمی جدید مدنظر جنارو گتوزو سرمربی ناپولی را تکمیل می کند. دو لورنتس واقعا به این بازیکن ایرانی تیم زنیت سن پترزبورگ علاقه دارد و پیشنهادی که ارائه داده نزدیک به همان عددی است که برای اورتون داده است.
مواد لازم برای انقلاب تاکتیکی
برای شروع این انقلاب تاکتیکی جدید ، ناپولی نیاز به فروش چند بازیکن دارد. مبلغی که صرف خرید آزمون و اورتون خواهد شد حاصل از سود خروج کولیبای ، آلن ، میلیک ، هیساج و فوزی غلام خواهد بود. تمام این بازیکنان –البته به همراه مرتنز- چالش هایی با سرمربی داشتند و موضوعی که باعث شد مسیر ارتباط آن ها و مدیریت باشگاه ناهموار شود. قرارداد ناپولی با آلن که به طور جدی در رادار پاری سن ژرمن قرار دارد به پایان می رسد.
میلیک به میلان علاقمند است که هنوز سرمربی جدید خود را برای فصل آینده انتخاب نکرده است ضمن اینکه باشگاه های انگلیسی به دنبال جذب کولیبالی هستند. مدافع ناپولی لیگ برتر را دوست دارد جایی که منچستر یونایتد آماده خرید این بازیکن خواهد بود.

http://www.banounews.ir/fa/News/325497/آزمون-اورتون؛-خط-حمله-محبوب-دلورنتیس
بستن   چاپ