آریا بانو
پیام احساسی رونالدو برای مربی محبوبش
شنبه 3 خرداد 1399 - 03:52:39
آریا بانو - آخرین خبر / رونالدو نازاریو از لوییجی سیمونی مربی باتجربه فوتبال ایتالیا که روز جمعه جان خودش را از دست داد، تشکر کرد. رونالدو برخی از بهترین لحظات دوران فوتبالش را با مربی سابق اینتر داشت.
به گزارش فوتبالی، بهترین فصل رونالدو در اینتر در فصل 98-1997 زیر نظر سیمونی بود که در همه تورنمنت ها 34 گل زد و توانست جام یوفا را داشته باشد و عملکرد درخشانی از خود ارائه داد. رونالدو نازاریو در صفحه اینستاگرامش نوشته است:" جیجی سیمونی برای من فراتر از یک مربی بود. اگر بخواهم امروز به او فکر کنم، قطعا یک مرد خوب و باهوش را به یاد خواهم آورد که هیچ کس را اجبار به کاری نمی کرد. به جایش به تو توضیح می داد که چرا بعضی چیزها بسیار اهمیت هستند. یاد یک معلم می افتم، مثل عکسی که در جشن کریسمس گرفتیم و انگار ما ارکستر بودیم و او رهبر ما. او را این گونه به خاطر می آورم، با همان لبخند همیشگی، صدایی آرام و توصیه هایی ارزشمند. ما می توانستیم و باید دستاوردهای بیشتری کسب می کردیم اما با هم قهرمان شدیم. همین همیشه برای ما ارزشمند بود. ممنون مربی. تو به من چیزهایی فراتر از حد تصوراتم آموختی."
رونالدو نازاریو بعد از بارسلونا به اینتر پیوست. او بعد از رفتن سیمونی رابطه خوبی با مربیان دیگر اینتر نداشت و در نهایت راهی رئال مادرید شد.

http://www.banounews.ir/fa/News/325384/پیام-احساسی-رونالدو-برای-مربی-محبوبش
بستن   چاپ