آریا بانو
ویروس کرونا به من و نامزدم انرژی مضاعف داد
شنبه 3 خرداد 1399 - 03:52:39
آریا بانو - آخرین خبر / دنیله روگانی از یوونتوس یک ماه سخت را در مبارزه با کرونا داشت اما می گوید که این دوران باعث شده تا او قدرتمندتر شود.
به گزارش فوتبالی، روگانی اولین بازیکن لیگ ایتالیا بود که نتیجه تست کرونایش مثبت اعلام شد اما او حالا کاملا درمان شده است. وی در مصاحبه با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" حالم خیلی خوب است. روحیه خوبی دارم. یک ماه عجیب را پشت سر گذاشتم اما مهم این بود که همه چیز خوب پیش رفت و خودم را خوش شانس می دانم. وقتی خبر ابتلایم را شنیدم ترس وجودم را فرا گرفت. نگران بودم که بیماری را به زوجم که باردار بود، منتقل کرده باشم. برای این که از دیگران دور باشم خیلی سریع برای قرنطینه به کونتیناسا رفتم و این بهترین و صحیح ترین تصمیم ممکن بود. باید از پزشکان تشکر کنم که با مهارت و حرفه ای گری خود به ما آرامش دادند.قطعا خروج از این شرایط به من و نامزدم یک نیروی مضاعف و یک انرژی مثبت داد."
این مدافع 26 ساله در مورد ادامه فصل با یوونتوس گفت :"بوندسلیگا را دیدم و عجیب بود که استادیوم ها را بدون تماشاگر ببینیم و بازیکنان درون نیمکت از هم جدا باشند اما به نظر می رسد این تنها راه درست برای شروع دوباره مسابقات در امن ترین شرایط ممکن است. هدفم این است که به تیم کمک کنم. اگر بخواهیم دوباره از نو شروع کنیم، بازیها خیلی به هم نزدیک خواهند بود و باید همه آماده کمک به تیم باشیم."

http://www.banounews.ir/fa/News/325383/ویروس-کرونا-به-من-و-نامزدم-انرژی-مضاعف-داد
بستن   چاپ