آریا بانو
منچستریونایتد شکایت کرد
شنبه 3 خرداد 1399 - 02:23:52
آریا بانو - آخرین خبر / منچستریونایتد از شرکت سرمایه گذاری و نشر محصولات ورزشی "سگا" که تولیدکننده بازی "فوتبال منیجر" است به خاطر استفاده از برند تجاری و نام این باشگاه به صورت غیرقانونی شکایت کرده است.
به گزارش فوتبالی، تیم انگلیسی تصمیم گرفته است که به علت سوء استفاده از نام و برند باشگاه منچستریونایتد از شرکت سگا شکایت کند. در حقیقت در نسخه اخیر این بازی از نام باشگاه منچستریونایتد استفاده شده است اما به جای لوگوی باشگاه انگلیسی از یک لوگوی ساده با رنگ های سفید و قرمز استفاده شده است.
البته شرکت سگا به این شکایت واکنش نشان داده است و اعلام کرده است که آنها سعی کرده اند که خیلی عادی از یک نام فوتبالی استفاده کنند و از سال 1992 از نام باشگاه منچستریونایتد استفاده کرده اند و هیچ شکایتی از آنها صورت نگرفته بود.
از سویی منچستریونایتد مدعی است که لوگو "یک مورد بسیار ارزشمند" است و وقتی که بازی "فوتبال منیجر" از نام باشگاه منچستریونایتد استفاده می کند باید از لوگوی رسمی این شرکت استفاده کند اما فوتبال منیجر اجازه استفاده از این لوگو را ندارد چرا که حق استفاده از آن را نخریده و مجوز آن را از باشگاه منچستریونایتد نگرفته است.
این در حالیست که سگا مدعی است که شکایت باشگاه منچستریونایتد به معنی نقض آزادی بیان در یک بازی رایانه ایست.فوتبال منیجر نام یک بازی ویدیویی در زمینه مدیریت تیم های فوتبال است که یک نفر می تواند یک تیم را انتخاب کند، زمین برای آن انتخاب کند، نقل و انتقالات را انجام بدهد، برنامه تمرینی بچیند و مسائل مربوط به یک تیم فوتبال را زیر نظر بگیرد.

http://www.banounews.ir/fa/News/325367/منچستریونایتد-شکایت-کرد
بستن   چاپ