آریا بانو
رئیس کمیته امداد: توزیع چهار میلیون و 700 هزار وعده غذای گرم میان نیازمندان از ابتدای ماه رمضان
جمعه 26 ارديبهشت 1399 - 00:15:25
زنان خبر
آریا بانو - رئیس کمیته امداد از مشارکت 1300 آشپزخانه بزرگ در طرح اطعام مهدوی خبر داد و گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون چهار میلیون و 700 هزار وعده غذای گرم میان نیازمندان سراسر کشور توزیع شده است.

به گزارش بانو نیوز ، سیدمرتضی بختیاری که در رزمایش ایران همدل در خراسان رضوی سخن می‌گفت، با تسلیت ایام شهادت مولی‌الموحدین حضرت علی (ع) و گرامیداشت لیالی قدر، اظهار داشت: از ابتدای ماه رمضان که ماه اطعام و اکرام نیازمندان است، تاکنون چهار میلیون و 700 هزار وعده غذای گرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی میان نیازمندان توزیع شده که از این میزان یک میلیون 100 هزار بسته در خراسان رضوی انجام شده است.
وی با تقدیر از تمام دستگاه‌ها، نهادها، خیران و مردم نیکوکار که در طرح اطعام مهدوی به یاری کمیته امداد شتافتند، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی اولیه ما طبخ و توزیع پنج میلیون وعده غذای گرم بود اما به لطف خداوند متعال این رقم تا پایان ماه مبارک رمضان از مرز هفت میلیون غذای گرم عبور خواهد کرد.
رئیس کمیته امداد از توزیع یک میلیون و 200 هزار سبد معیشتی میان محرومان در سراسر کشور خبر داد و گفت: این اقدام با همکاری سپاه، بسیج، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و … با رعایت تکریم و عزت نفس افراد انجام شده و در استان خراسان رضوی نیز با هدایت نماینده محترم ولی فقیه تاکنون بیش از 150 هزار سبد معیشتی به نیازمندان اهدا شده است.
بختیاری افزود: امروز نیز پنج هزار سبد غذایی معیشتی به خانواده‌های نیازمند اهدا می‌شود و این روند تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.
انتهای متن/*

http://www.banounews.ir/fa/News/315679/رئیس-کمیته-امداد--توزیع-چهار-میلیون-و-700-هزار-وعده-غذای-گرم-میان-نیازمندان-از-ابتدای-ماه-رمضان
بستن   چاپ