آریا بانو
خبیث‌ترین زنان تاریخ را بشناسید
دوشنبه 22 ارديبهشت 1399 - 00:37:19
آریا بانو - کافه ترک / در گزارش زیر چند نفر از بی‌رحم‌ترین زنان قاتل که قربانیان زیادی داشتند معرفی شده‌اند.
اصیل ترین قاتل زنجیره ای مجارستان، باتوری از خودش با لقب کنتس خونین یاد میکرد. با مرگ همسرش علاقمند به اسرار جادوگری شد. در میان شایعات راجع به او مورد شرکت در مراسم هایی که در آن حیواناتی همچون اسب قربانی میشدند نیز به چشم می خورد.
کنتس خونین وقتی به چهل سالگی رسید دچار استرس ناشی از پیر شدن و از دست دادن زیبایی اش شد.
الیزابت باتوری Elizabeth Bathory تولد 1560 – مرگ 1614

آریا بانو


یکروز طی حادثه کوچکی به جواب پرسشش رسید. خدمتکار جوان کنتس مشغول شانه زدن مو‌های او بود؛ و از روی سهو شانه در سر کنتس فرو رفت درد باعث عکس العمل شدید او شده سیلی محکم کنتس بر صورت دختر جوان فرود آمد. شدت ضربه به حدی بود که خون از صورت دخترک بردست کنتس باتوری پاشید. کنتس به این فکر افتاد که زیبایی و جوانی دختر حتما به خونش منتقل گشته و با این فکر عجیب به ملازمش دستور داد خون دختر جوان را تا قطره آخر در وان حمام بریزند تا او بتواند در آن حمام کند!
اندکی بعد کنتس خونین کاملا راه جانیان را در پیش گرفت. او 612 دختر جوان زیبا و باکره را بوسیله خدمه آماده به امرش دزدید. آن‌ها را به قلعه شکنجه گاه خود برد. از سقف آویزان کرد و زیر خون‌هایی که از سقف روان بود دوش گرفت!
مردم به رفتار او مشکوک شدند و در نهایت توسط نیرو‌های پادشاهی دستگیر و در قصر خود پشت در‌های بسته یکی از اتاق‌ها زندانی شد. او در نهایت در سال 1614 وقتی حکم حبس در منزل داشت فوت کرد. کنتس باتوری بعد از قاتل خونخوار ولاد دومین شخصیت جانی و خطرناکی است که در ادبیات از او نام برده شده است.
کاترین نایت (Katherine Knight) متولد 1956

آریا بانو


کاترین در تاریخ استرالیا اولین زنی است که به حبس ابد محکوم شده است. کاترین شوهران سابق و بچه هایش را اول شکنجه می‌کرد سپس با چاقوی آشپزخانه مجروح کرده گا‌ها از اجساد خوراک تهیه کرده میل می‌نمود!
ایرما گرس (Irma Grese) تولد 1923 – مرگ 1945

آریا بانو


در جنگ جهانی دوم مسئول 30.000 زن در کمپ‌های آشویتز، برگن بلسن، راونسبورگ بود. ایرما وقتی کودکی بیش نبود مادرش خودکشی کرد. مدرسه را به خاطر رویای پرستاری رها کرد، اما نتوانست پرستار شود. در جنگ جهانی دوم در کمپ‌ها به عنوان نگهبان تقاضای کار داد. بعد از پایان جنگ همراه چند افسر اس اس به جای فرار ترجیح داد در کمپ بماند. طی دادگاهی به جرم شکنجه، قتل برای لذت شخصی، رها کردن سگ‌های گرسنه به انسان‌های بی پناه و همینطور فرستادن اسیر‌ها به اتاق گاز محکوم شد. بعد از رئیس کمپ ژوزف کرامر دومین فردی که بیشترین جنایات از او سر زد؛ و مورد اتهام قرار گرفت ایرما گرس بود؛ که طی حکم دادگاه به اعدام محکوم شد. اما به علت اشتباه در محاسبه جلاد بعد از حلق آویز شدن گردنش شکسته نشد؛ و سه دقیقه عذاب آور را به آرامی گذراند تا خفه شود.
بل گانس (Bell Gunness) تولد 1859 – مرگ 1908

آریا بانو


در اوایل قرن بیستم در ایندیانای آمریکا سه فرزند خود به اضافه 14 نفر دیگر را به قتل رساند. بل اصلیتی نروژی داشت و قدش به 183 سانتی متر می‌رسید، و به غیر از سه فرزندش باقی قربانیان را به خاطر پول کشته بود. سیستم عجیب او برای شکار قربانی با اعلامیه دادن در روزنامه شروع میشد. او اعلامیه‌ای با مضمون زن تنهای نروژی هستم که به این کشور مهاجرت کرده ام، و برای ازدواج بدنبال مردی ترجیحا نروژی می‌گردم! میداد و منتظر می‌ماند تا فرد مناسب سر و کله اش پیدا شود. با آمدن اولین قربانی نروژی که ثروتمند بود ازدواج انجام و بعد از مدتی مجلس ختم مرد برگزار میشد!
ملکه کاستیل ایزابلا (QueenIsabella of Castile) تولد 1451 – مرگ 1504

آریا بانو


ملکه اسپانیا، بررگ‌ترین حامی کریستوف کلمب در سال 1951 به امر او پاکسازی دینی در اسپانیا آغاز شد. به دستور ایزابلا مسلمانان و یهودی‌ها از اسپانیا به بیرون مرز‌ها فرستاده شدند. 200 هزار نفر از اسپانیا اخراج شدند؛ و آن‌هایی هم که ماندند مجبور به تغییر دین بودند. عده زیادی از آن‌ها با حکم دادگاه تفتیش عقاید به امر ملکه اعدام شدند. در سال 1974 پاپ تقاضای قدیس شمردن ایزابلا را کرد؛ و طی حکم پاپ ایزابلا زن مقدس جهان مسیحیت اعلام گشت. بنا به روایتی مهره ملکه در شطرنج ایزابلا را تمثیل میکند!

http://www.banounews.ir/fa/News/312675/خبیث‌ترین-زنان-تاریخ-را-بشناسید
بستن   چاپ