آریا بانو
لاین شمالی جاده قزوین - همدان مسدود شد
جمعه 22 فروردين 1399 - 21:38:46
آریا بانو - ایرنا / لاین شمالی جاده قزوین - همدان، حد فاصل آبگرم - آوج به علت آسیب دیدگی یک دستگاه پل در بارش‌های اخیر تا اطلاع بعدی مسدود شد.
جواد حق‌لطفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین عصر جمعه با بیان این مطلب، تصریح کرد: پل آسیب دیده با عمر 100 ساله خود دارای سه دهانه 10 متری بوده و در کیلومتر 110 جاده قزوین - همدان، بعد از شهر آبگرم به سمت آوج واقع شده است.
وی ادامه داد: این پل متاسافنه براثر بارندگی‌های 2 روز گذشته با افزایش دبی آب و به دنبال آن، طغیان رودخانه و نشست آن روبرو شد.
این مسوول راهداری تاکید کرد: با توجه به اهمیت ترانزیتی بودن مسیر و ترددهای قابل توجه موجود در آن، تشخیص داده شد تا برای حفظ جان رانندگان و مسافران مسیر رفت (لاین شمالی) تا رفع مرمت و ترمیم پل، مسدود اعلام شود.
به گفته حق لطفی، با مسدود شدن این مسیر از عصر امروز، ترافیک عبوری از لاین شرقی و با اعمال محدودیت به صورت دو طرفه انجام خواهد شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از رانندگان خواست تا هنگام عبور از این مسیر، ضمن رعایت مقررات رانندگی، به توصیه‌ راهداران و پلیس مستقر در جاده عمل کنند.

http://www.banounews.ir/fa/News/293510/لاین-شمالی-جاده-قزوین---همدان-مسدود-شد
بستن   چاپ