آریا بانو
آغاز رزمایش ملی «بخشش ایرانیان» در کمیته امداد برای کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا
جمعه 22 فروردين 1399 - 16:31:53
آریا بانو - رئیس کمیته امداد از برگزاری نخستین جلسه رزمایش ملی «بخشش ایرانیان» با رویکرد فراهم آوردن زمینه حضور خیران و برنامه‌ریزی عملیاتی برای رفع مشکلات اقشار آسیب‌دیده از کرونا خبر داد و گفت: با همراهی مردم، گروه‌های جهادی و در کنار تمام دستگاه‌های حمایتی تا رفع کامل ویروس منحوس کرونا در خدمت مردم نیازمند و محروم هستیم.

به گزارش ایسنا، سیدمرتضی بختیاری با تقدیرخاضعانه از بیانات گرانقدر رهبر معظم انقلاب به مناسبت نیمه شعبان و توجه ویژه معظّم له به کمک به مستمندان و نیازمندان افزود: کمیته امداد همچون گذشته این فرمایشات را نصب‌العین خود قرار داده و در خط مقدم دستگیری از محرومان و نیازمندان ادای تکلیف می‌کند.
وی با اشاره به تاکیدات ولیّ امرمسلمین در خصوص ایجاد پویش گسترده برای همدلی و کمک مومنانه به مستمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا خاطرنشان کرد: به همین منظور در کمیته امداد مصمم هستیم با جذب حداکثری کمک‌های مردمی و مشارکت خیران و نیکوکاران، غم و اندوه اثرات این ویروس منحوس را با خاطره خوش همدلی و مهرآفرینی مردم عزّت‌مند ایران اسلامی با استعانت از خداوند سبحان جبران کنیم.
رئیس کمیته امداد با بیان اینکه عبور از این روزهای سخت نیازمند همراهی تمام اقشارو افراد جامعه و کسانی است که توانایی کمک به نیازمندان را دارند، گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان که ماه از خودگذشتگی و توجه به مستمندان است، از تمامی مردم نیکوکار ایران اسلامی دعوت می‌کنیم با پیوستن به این رزمایش ملی، پایان ماه میهمانی الهی را با پایان دادن به غم و اندوه هموطنان نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا پیوند بزنند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حساب‌های 0103333333000 و 3333 نزد بانک ملی و همچنین شماره کارت 6037997900001000 برای جمع‌آوری کمک‌های مردم خیر و نوعدوست کشورمان پیش‌بینی شده است.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/293381/آغاز-رزمایش-ملی-«بخشش-ایرانیان»-در-کمیته-امداد-برای-کمک-به-نیازمندان-و-آسیب‌دیدگان-از-کرونا
بستن   چاپ