آریا بانو
بازداشت شهردار و چند مدیر شهری پردیس
چهارشنبه 20 فروردين 1399 - 19:29:32
آریا بانو - آخرین خبر / ساعاتی پیش با اعلام یک منبع آگاه شهردار و چند تن از مدیران شهرداری پردیس به اتهام مسائل مالی بازداشت شدند.
عبدالعظیم رضایی، فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به وجود اخباری مبنی بر بازداشت شهردار پردیس، اظهار کرد: کوروش گلریز شهردار پردیس و تعدادی از کارکنان شهرداری به علت تخلفات مالی رخ داده مربوط به چند سال گذشته با پیگیری دستگاه قضایی بازداشت شدند.به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رضایی تصریح کرد: این پرونده مربوط به زمان معاونت شهردار فعلی پردیس است و تمام کسانی که در آن زمان مسئولیت داشتند به مرور احضار و برخی از آن‌ها بازداشت شدند.وی افزود: در رسیدگی به پرونده تخلف مالی شهرداری پردیس تاکنون حدود 10 نفر از کارکنان این شهرداری بازداشت و در مرحله اخذ توضیحات و انجام تحقیقات قضایی قرار گرفته‌اند.
فرماندار شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: در حال حاضر 4 نفر از مدیران شهری این شهرستان در بازداشت به سر می‌برند که یک نفر از آن‌ها شهردار شهرستان پردیس است.
به گزارش فارس، ساعاتی پیش بنا بر اعلام یک منبع آگاه، شهردار و ده تن‌ از مدیران شهرداری پردیس به اتهام مسائل مالی بازداشت و راهی مرحله انجام تحقیقات قضایی شدند.
این بازداشت‌ها در طول یک ماه اخیر اتفاق افتاده و در آخرین اقدام سه روز گذشته شهردار و چند تن از مدیران شهرداری به دادسرای تهران احضار و بازداشت شدند.
معاون و چند تن از کارکنان اداری و مالی شهرداری پردیس نیز در انتهای سال 98 در ارتباط با مسائل مالی بازداشت شدند.
شورای اسلامی شهر پردیس مسوول شهرسازی را به عنوان سرپرست انتخاب و به کمیته انطباق فرمانداری معرفی کرده اند و در انتظار نتیجه این کمیته هستند.

http://www.banounews.ir/fa/News/291903/بازداشت-شهردار-و-چند-مدیر-شهری-پردیس
بستن   چاپ