آریا بانو
قاتل سه عضو خانواده قلعه‌گنجی دستگیر شد
سه شنبه 12 فروردين 1399 - 22:45:22
آریا بانو - ایرنا / دادستان عمومی و انقلاب قلعه‌گنج از دستگیری عامل تیراندازی سال گذشته این شهرستان که منجر به کشته و زخمی شدن پنج نفر از اعضای یک خانواده شده بود، خبر داد.
سجاد افشارمنش شامگاه سه‌شنبه با بیان اینکه دستگاه قضایی با قاطعیت با عوامل ناامنی در جامعه برخورد می‌کند، اظهار داشت: متاسفانه قاتل در خردادماه سال گذشته پس از شنیدن پاسخ منفی در خواستگاری و برخی اختلافات دیگر به صورت مسلحانه به خانه دختر موردنظرش حمله می‌کند و پدر، مادر و عمه خانواده را به ضرب گلوله به قتل می‌رساند و دو نفر دیگر از اعضای خانواده هم مجروح می‌شوند.
وی ادامه داد: پس از این حادثه بلافاصله قاتل که یک جوان متولد 29 ساله بوده از محل جرم متواری می‌شود و مصدومان به بیمارستان منتقل می‌شوند که فقط دختر و پسر خانواده جان سالم به در می‌برند.
این مقام قضایی اضافه کرد: بلافاصله دادستانی قلعه‌گنج به موضوع ورود کرد و دستورات قضایی لازم برای شناسایی و دستگیری متهم صادر شد.
افشارمنش ادامه داد: متهم در چندین استان از جمله کرمانشاه و هرمزگان متواری بود که در نهایت طی یکسری اقدامات فنی از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی عصر امروز در قلعه‌گنج دستگیر شد.
دادستان قلعه‌گنج گفت: در این رابطه پرونده‌ای در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان تشکیل شده و با قید فوریت به پرونده رسیدگی خواهد شد.
قلعه‌گنج در فاصله 420 کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

http://www.banounews.ir/fa/News/287778/قاتل-سه-عضو-خانواده-قلعه‌گنجی-دستگیر-شد
بستن   چاپ