آریا بانو
10 نکته زیبایی که سلبریتی‌ها به ما یاد داده‌اند
سه شنبه 12 فروردين 1399 - 21:23:12
آریا بانو - مو تن رو / بدون شک وقتی صحبت از زیبایی و جذابیت ظاهری می‌شود هر خانمی حداقل یکی از مدل‌ها و سلبریتی‌ها را به عنوان الگوی خود قرار داده و او را ستایش می‌کند. پوست شفاف وسالم سلبریتی‌ها و میکاپ حرفه‌ای و کاملا هماهنگ آنها آرزوی هر خانمی است. در این مطلب قصد داریم به سراغ سلبریتی‌های مشهوری نظیر زو کراویتز، امیلی راتایکوفسکی و کیم کارداشیان وست برویم و ده مورد از نکات زیبایی سلبریتی‌ها که از زبان آنها برملا شده را در اختیارتان قرار دهیم.
استفاده از قلم استیک کانتور به جای خط لب!
کیم کارداشیان وست به خوبی نشان داد که تنها با استفاده از کانتور کرمی و کیت هایلایت خود قادر است یک میکاپ فوق‌العاده را بر روی صورت خود پیاده کند. ترفند محبوب وی استفاده از قلم استیک کانتور به عنوان خط لب است. وی با استفاده از این تکنیک همواره لب‌هایی قهوه‌ای متمایل به رنگ پوست و بی نقص دارد.
سرم رشد مو خانگی
جوان اسمالز مدل شناخته شده دنیای مد راز زیبایی مژه‌های بلند و موهای سالم خود را برملا کرد. وی از یک ترکیب خانگی شامل مواد موثره طبیعی استفاده می‌کند. این ترکیب خانگی از روغن کرچک، روغن نارگیل و روغن اسطوخودوس تشکیل شده و با استفاده از یک براش می‌توانید آن را بر روی مژه‌ها و قسمت‌های کناری موی خود اعمال کنید تا رطوبت و شادابی بیشتری را شاهد باشید.
جوان اسمالز می‌گوید از آنجایی که هر روز صورتم را میکاپ می‌کنم همیشه از این تکنیک برای تقویت و حفظ سلامتی مژه‌ و موهای خودم بهره می‌برم. در واقع این یکی از نکات زیبایی سلبریتی‌ها است که احتمالا از آن اطلاع ندارید.
کرم یا سرم رتینول خود را تغییر دهید
رتینول یکی از مشتقات ویتامین A است که با اثر ضد پیری خود به کاهش چین و چروک، تولید کلاژن و جوانسازی پوست کمک می‌کند. اگر برای مدتی از یک سرم رتینول استفاده می‌کنید شاید متوجه شده باشید که اثربخشی آن نسبت به روزهای نخست کمتر شده است.
اکثر متخصصین زیبایی معتقدند تغییر سرم رتینول هیچ عارضه‌ای به دنبال نداشته و امیلی راتایکوفسکی اینجاست تا این ادعا را به شما ثابت کند! وی به طور همزمان از دو کرم رتینول استفاده نموده و در صورت همزمان بین آنها سوییچ می‌کند.
آماده‌سازی صورت پیش از میکاپ
اینکه صرفا میکاپ کنید و به زیبایی در میکاپ خود بدرخشید دو مساله کاملا متفاوت است! در واقع به گفته تیم کویین، اگر بخش زیادی از زمانی که برای روتین میکاپ خود صرف می‌کنید را به رطوبت رسانی پوست اختصاص دهید مطمئنا ضرر نخواهید کرد. اگر امکانش وجود داشت می‌توانید از یک ماسک صورت فوق‌العاده آبرسان حاوی هیالورونیک اسید استفاده کنید تا خشکی و خستگی پوست صورت شما پیش از میکاپ کاهش بیابد.
یکی از نکات زیبایی سلبریتی‌ها این است که به خوبی می‌دانند اگر 10 دقیقه بیشتر برای آماده‌سازی صورت خود وقت بگذارند در نهایت چهره‌ای شاداب‌تر خواهند داشت. به گفته گاد کوهن استفاده از روغن‌های صورت جدید نیز به سرعت می‌توانند التهابات و مشکلات پوست صورت شما را برطرف کنند. این محصولات از فرمولاسیون جدید و کارآمدی برخورداند و می‌توان از آنها در زیر فاندِیشن (کرم پودر) استفاده نمود.
لایه‌سازی محصولات، راز زیبایی سلبریتی‌ها
وقتی صحبت از بوی خوش و پوستی ابریشمی و لطیف می‌شود بسیاری از افراد ناخودآگاه به آدووا آبوا فکر می‌کنند. وی در خصوص راز زیبایی پوست خود به لایه‌سازی و ترکیب محصولات اشاره می‌کند. آبوا همچنین در طول روز از مقدار زیادی روغن‌های طبیعی نظیر روغن اسطوخودوس نیز استفاده می‌کند. ترکیبی از مواد مختلف جزیی جداناشدنی از روتین مراقبتی آبوا و همچنین نکات زیبایی سلبریتی‌ها محسوب می‌شود.
وی ابتدا از کرم کاکائو استفاده نموده و سپس یک لایه روغن طبیعی را بر روی آن قرار می‌دهد، در نهایت با استفاده از دئودورانت مورد علاقه‌اش کار را به اتمام می‌رسند. خود او می‌گوید اگر در نزدیکی من قرار بگیرید احتمالا چندین رایحه مختلف را احساس خواهید نمود.
به پوست خود تنفس بدهید
سلبریتی‌ها ممکن است به طور پیوسته در تیررس دوربین خبرنگاران نشریات مد و زیبایی قرار بگیرند. به همین دلیل انجام میکاپ به نوعی به یک روتین روزمره تبدیل می‌شود. نینا دوبرِو در خصوص پوست خود می‌گوید هر زمانی که امکانش وجود داشته باشد میکاپ نمی‌کنم تا پوست صورتم تنفس کند. این موضوع در کنار یک روتین مراقبتی اصولی می‌تواند به حفظ سلامت و شادابی پوست کمک کند.
نوشیدن مقدار زیادی آب در طول روز
گبریل یونیون بازیگری که به تازگی مادر شده، راز جوانی همیشگی خود را برملا کرد. وی از ابتدای 30 سالگی تا الان روزانه تقریبا 1 گالن (معادل 3٫7 لیتر) آب می‌نوشد. یونیون معتقد است هر کسی که این کار را انجام دهد بدون شک تاثیرات محسوسی را در مو، پوست و ناخن‌های خود شاهد خواهد بود.
برای پوست خود هزینه کنید
سیندی کرافورد، سوپرمدل OG یکی از سلبریتی‌هایی است که بسیاری به شادابی و سلامت پوست وی در میانسالی حسادت می‌کنند. وی توصیه می‌کند در هنگام خرید محصولات زیبایی، بخش زیادی از پول خود را برای محصولاتی که با پوست تماس مستقیمی دارند صرف کنید. این محصولات شامل فاندیشن (کرم پودر) و محصولات مراقبتی پوست می‌شود.
وی معتقد است شما می‌توانید یک ریمل ارزان‌تر بخرید و یا به سراغ یک برق لب و لاک ناخن معمولی‌تر بروید، اما هرگز برای محصولاتی که به طور مستقیم با پوست شما در تماس هستند قناعت نکنید!
استفاده از آلوئه ورا برای محو کردن اسکارها
آدریا آرجونا ستاره جدید منطقه پاسیفیک ریم اکثر رازهای زیبایی خود را مدیون مادر پرتوریکویی خود است. وی از آلوئه ورا برای روشن کردن اسکار و محو شدن آنها در بلند مدت استفاده می‌کند. به علت شیطنت و روحیه ماجراجویی خاصی که در شخصیت من وجود دارد، اسکارهای بسیار زیادی بر روی پاهای من وجود دارد و به همین دلیل مادرم به من توصیه کرد از آلوئه ورا استفاده کنم. آلوئه ورا بوی خوبی دارد و استفاده از آن حس خوبی به شما می‌دهد. من از برگ‌های طبیعی آلوئه ورا برای پنهان کردن اسکارها استفاده می‌کنم.
استفاده از بالم به عنوان سایه چشم
کلی رولند خوانند معروف آمریکایی برای میکاپ جذاب خود از تکنیک عجیب اما کارآمدی استفاده می‌کند. وی از بالم لب چند کاره بر روی پلک چشم خود استفاده می‌کند تا جلوه‌ای براق و جذاب داشته باشد. دقت کنید که بالم لب شما باید قابلیت استفاده بر روی پوست اطراف پوست را هم داشته باشد. این یکی از رازهای زیبایی سلبریتی‌ها است که احتمالا به شما نمی گویند!

http://www.banounews.ir/fa/News/287710/10-نکته-زیبایی-که-سلبریتی‌ها-به-ما-یاد-داده‌اند
بستن   چاپ