آریا بانو
تصویر فوق قالعاده روی تنه درخت با تکنیک توهم بصری!
سه شنبه 12 فروردين 1399 - 17:56:14
آریا بانو -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

باشگاه خبرنگاران / همیشه چرخیدن در گالری‌های هنری یا موزه ها، برای افراد سرگرم کننده و جذاب بشمار نمی‌روند؛ اکنون اینترنت نیز توانسته چنین گنجینه‌های را که به طرز شگفت انگیزی خلاقانه و بسیار هیجان انگیز هستند ارائه دهد. مانند ویدئویی از نقاشی تخیلی روی تنه یک درخت با استفاده از تکنیک توهم بصری که به تازگی در شبکه اجتماعی ردیت به اشتراک گذاشته شده است.
در این ویدئوی کوتاه 36 ثانیه‌ای یک نقاش، نقاشی بخشی از یک درخت را با رنگ سبز تیره شروع می‌کند. این نقاش به آرامی نقاشی خود را روی بوم نقاشی (تنه درخت) بطوریکه که کاملا با پیش زمینه (مزرعه پر از گل‌های زرد و چمن سبز) هماهنگ باشد پیش می‌برد. نتیجه کار فوق العاده زیباست که در ادامه در یک ویدئو می‌توانید مشاهده کنید. این ویدئو پس از انتشار در ویدئو 44000 upvote یا رای مثبت دریافت کرده است.
انتشار این ویدئو با واکنش کاربران در ردیت نیز همراه بود و بسیاری هنر این هنرمند نقاش را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: « خلق تصاویر خیالی در زمان های خاصی از روز ممکن است؛ وقتی خورشید از زاویه ای خاص به گل می تابد و رنگ و درخشش آن دقیقا مانند تصویر خیالی روی درخت است.» کاربر دیگری در کامنتی نوشت: «تصویر خیالی درخت. فوق العاده زیبا بود.»

http://www.banounews.ir/fa/News/287611/تصویر-فوق-قالعاده-روی-تنه-درخت-با-تکنیک-توهم-بصری!
بستن   چاپ