آریا بانو
ویدیوی هوایی از ملبورن استرالیا
سه شنبه 12 فروردين 1399 - 13:22:35
آریا بانو -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

کارناوال / همراه ما به تماشای یک ویدیو هوایی از ملبورن استرالیا بیایید و زیبایی‌های این شهر را از نظر بگذرانید. دیدنی های ملبورن بسیار زیاد هستند و در ویدیو مقابل می‌توانید تعدادی از آن‌ها را تماشاگر باشید. در این مطلب علاوه بر به اشتراک‌گذاری ویدیو، توضیحاتی هم درباره این شهر می‌دهیم و چندی از جاذبه های ملبورن را نام می‌بریم و اینگونه شما را بیشتر با مهم‌ترین شهر فرهنگی استرالیا آشنا می‌کنیم.
شهر ملبورن پایتخت و پرجمعیت‌ترین شهر یکی از ایالت‌های استرالیا به نام ویکتوریاست و دومین شهر پرجمعیت استرالیا و اقیانوسیه به حساب می‌آید. در گذشته این شهر، عنوان پایتختی کشور استرالیا را نیز داشت تا اینکه این لقب، در قرن بیستم میلادی به شهر کانبرا رسید. اگرچه از دست دادن عنوان پایتختی، از اهمیت شهر ملبورن کم نکرده است و هنوز هم از این‌جا به عنوان پایتخت فرهنگ، هنر، مد و ورزش یاد می‌کنند. از جاذبه‌های مهم و دیدنی این شهر می‌توان موارد زیر را نام برد.
میدان فدراسیون | Federation Square: این میدان در سال 2002 افتتاح شد تا سالگرد تاسیس فدراسیون استرالیا را که حالا صد سال قدمت داشت جشن بگیرد؛ فدراسیون استرالیا نخستین ساختار حکومتی در کشور استرالیا بود برای تشکیل یک کشور واحد. امروزه این میدان به مکانی محبوب برای برگزاری رویدادهای فرهنگی، هنری و تجمعات عمومی تبدیل شده است.
زمین کریکت ملبورن | Melbourne Cricket Ground: این زمین 100 هزار نفر گنجایش دارد و قدمتش به سال 1853 می‌رسد. همانطور که در بالاتر گفتیم ملبورن به پایتخت ورزشی استرالیا نیز مشهور است و وجود این زمین باکیفیت و استاندارد، بر اهمیت ورزش برای ملبورنی‌ها صحه می‌گذارد. بد نیست بدانید این مکان در المپیک 1956 به‌عنوان استادیوم اصلی فعالیت داشت و در بازی‌های کشوری 2006 نیز مورد استفاده قرار گرفت. در ضمن بد نیست بدانید گالری استرالیایی ورزش و موزه المپیک در همین استادیوم قرار دارد که جذابیت این‌جا را برای گردشگران دوچندان می‌کند.
بازار ملکه ویکتوریا | Queen Victoria Market: این بازار از سال 1878 فعالیت دارد و یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید در ملبورن به شمار می‌رود. علاوه بر خرید انواع اجناس مانند محصولات هنری، لباس، اسباب‌بازی و انواع سوغاتی‌ها، شکم‌گردی هم از تفریحات محبوب در بازار به حساب می‌آید و سالن‌های غذاخوری بزرگ و باکیفیتی در اینجا دیده می‌شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/287480/ویدیوی-هوایی-از-ملبورن-استرالیا
بستن   چاپ