آریا بانو
پانتومیم؛ بازی سکوت و حدس‌های شگفت‌انگیز در نوروز
سه شنبه 12 فروردین 1399 - 10:29:17 AM
آریا بانو- بسیاری از ما صحنه جذاب فیلم درباره الی را به خاطر داریم که گروهی دوستانه در حال بازی پانتومیم بودند و حدس‌ها و هیجانشان، خنده و اوقات خوشی را برای ایشان فراهم کرده بود. بازی به ظاهر ساده‌ای که می‌تواند ساعت‌ها یک جمع را با خنده و شادی دور هم جمع کند. این بازی و معجزه‌اش را در روزهای نوروز فراموش نکنید.

بازی پانتومیم چگونه است؟

افراد به دو دسته تقسیم می‌شوند. هر گروه کلمه‌ای را انتخاب می‌کنند و به یکی از اعضای گروه مقابل که می‌خواهند آن کلمه را برای هم‌گروهی‌های خود اجرا کنند می‌گویند. بازیکن مورد نظر که کلمه را می‌داند سعی می‌کند مفهومی از آن کلمه را اجرا کند. بدون آنکه کلامی بگوید و به چیزی اشاره کند. سه دقیقه فرصت هست تا کلمه مورد نظر گروه را اجرا کند و اعضای گروه، آن را حدس بزنند. گروهی که بیشترین میزان حدس درست را داشته باشد، برنده مسابقه است.

دورهای بازی به همین منوال پیش می‌رود که اعضای گروه‌ها به ترتیب کلمات انتخابی گروه مقابل را اجرا می‌کنند. در سال‌های اخیر اپلیکیشن‌ بازی پانتومیم برای گروه‌هایی که سیستم عامل تلفن همراهشان اندروید است فراهم شده است و کلماتی را با درجه سختی و آسانی که با عدد مشخص می‌شود را پیشنهاد می‌دهند. این نوع بازی هم جذاب است زیرا شما با توجه به علایق خودتان گروهی از کلمات را انتخاب می‌کنید که اپلیکیشن فقط در مورد آن به شما کلمه معرفی می‌کند، زمان شما را محاسبه و امتیاز شما را منظور می‌کند. در این حالت حتی اگر شما کلمه‌ای را زود حدس بزنید، نمره مثبت برای شما لحاظ می‌شود. بنابراین این اپلیکیشن‌ها هم راه‌های جدید و مفیدی برای بازی پانتومیم هستند.


http://www.banounews.ir/fa/News/287417/پانتومیم؛-بازی-سکوت-و-حدس‌های-شگفت‌انگیز-در-نوروز
بستن   چاپ