آریا بانو
اقدام جالب ساکنان محله، اشک پرستار را درآورد
يکشنبه 10 فروردين 1399 - 11:17:33
آریا بانو -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

باشگاه خبرنگاران / شیوع ویروس کرونا که در اواسط ماه دسامبر در چین گزارش شد تاکنون شهروندان 199 کشور جهان مبتلا کرده است. شمار مبتلایان این ویروس اکنون از مرز 600 هزار تن گذشته و بیش از 27 هزار تن نیز بر اثر مبتلا به آن جان خود را از دست داده اند. پس از شیوع ویروس بلافاصله پزشکان و پرستاران در سراسر جهان تلاش خود را برای نجات جان همنوعان خود آغاز کردند. بسیاری از آن‌ها بخاطر تعداد زیاد بیماران مبتلا به کرونا مجبور به تحمل شیفت‌های کاری متعدد هستند و همین مسئله موجب شده تا از خانواده و فرزندان خود دور باشند.
با این حال مردم قدردان در سراسر جهان از جمله کشور عزیزمان ایران با ماندن در خانه در تلاش هستند تا از بار سنگینی که بر دوش این عزیزان قرار گرفته بکاهند. همچنین ویدئو‌های بسیاری از قدردانی خانواده‌های بهبودیافته از کرونا از پزشکان و پرستاران عزیز تهیه و در فضای مجازی منتشر شده است تا مدافعان سلامت با روحیه بهتر به مبارزه با کرونا ادامه دهند.
اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام تحسین برانگیز ساکنان محله‌ای در شهر " بیزینگ استوک " انگلیس را به تصویر می‌کشد. ساکنان محلی هنگامی که خدمه آمبولانس " تایلا پورتر" در حال ترک خانه برای حضور در محل کارش بود با تشویق‌های بی امان خود او را غافلگیر کردند. در این ویدئو این زن 22 ساله جوان هنگامی که با این صحنه دیدنی روبه رو شد نتوانست خود را کنترل کند و اشک شوق از چشمانش جاری شد.
تایلا که در بیمارستان همپشر شمالی مشغول خدمت رسانی به همنوعان خود است در این محله به همراه مادر 55 ساله اش " علی " و پدر 55 ساله اش " فیلیپ " و خواهر 21 ساله اش " تَش " زندگی می‌کند. در ادامه می‌توانید این ویدئوی بسیار زیبا را مشاهده کنید.

http://www.banounews.ir/fa/News/286671/اقدام-جالب-ساکنان-محله،-اشک-پرستار-را-درآورد
بستن   چاپ