آریا بانو
منازل مسکونی روستای عماد آور در شهرری تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفتند
يکشنبه 10 فروردين 1399 - 00:01:02
زنان خبر
آریا بانو - باتوجه به احتمال وقوع حوادث طبیعی سیل، طوفان و حوادث غیر طبیعی طرح بیمه عمومی منازل روستای عماداور اجرا شد.

به گزارش بانو نیوز ، دهیار روستای عماد آور در گفت و گو با خبرنگار بانو نیوز گفت: منازل مسکونی روستای عمادآور همزمان با فرا رسیدن سال نو به صورت رایگان و مدت یکسال تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفت.
انسیه اسماعیلی اظهار داشت: اجرای طرح بیمه همگانی منازل مسکونی این روستا بر اساس اقدامات کارشناسی انجام شده و با مساعدت بخشدار مرکزی ری به مرحله اجرا درآمد.
وی افزود: بر اساس این طرح، منازل مسکونی اهالی روستای عماد آور در مقابل بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه اعم از زلزله، آتش سوزی و سیل تحت حمایت و پوشش بیمه ای قرار گرفته است.
دهیارروستای عماد آور عنوان کرد: بیمه منازل مسکونی با هدف جلوگیری از بروز خسارت و حوادث مادی و جانی در هنگام حوادث طبیعی انجام گرفته است.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه، حوادث و بلایای طبیعی یکی از مشکلات جامعه به شمار می رود، اقداماتی در خصوص اجرای بیمه حوادث منازل مسکونی روستایی می تواند راهکاری موثر در پیشگیری از وقوع حوادث برای این قشر شود.
اسماعیلی یادآور شد: اجرای طرح بیمه حوادث منازل مسکونی روستای عماد آور از محل اعتبار دهیاری تامین می شود و کارشناسان بیمه میزان خسارت را تعیین کرده و مبلغ خسارت را مشخص می کنند.
عمادآور، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان ری در استان تهران است.
این روستا در دهستان عظیمیه قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال 1385، جمعیت آن 842 نفر (220خانوار) بوده‌است.
بیشتر بدانید:
بیمه مسکونی منازل چیست؟
انتهای متن/*

http://www.banounews.ir/fa/News/286594/منازل-مسکونی-روستای-عماد-آور-در-شهرری-تحت-پوشش--بیمه-حوادث-قرار-گرفتند
بستن   چاپ