آریا بانو
بخشی از ساختمان جدید بیمارستان فیروزآبادی در آستانه بهره برداری است
پنجشنبه 7 فروردين 1399 - 22:52:18
زنان خبر
آریا بانو - با تلاش صورت گرفته در راستای افزایش خدمات درمانی در شهرستان ری و تخصیص اعتبارات لازم، بخش جدید بیمارستان فیروزآبادی با ظرفیت 320 تخت درمانی در آستانه بهره برداری است.

به گزارش بانو نیوز ، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری اظهار داشت: در شهرستان ری با توجه به جمعیت و گستردگی جغرافیایی می بایست خدمات درمانی مطلوبی به شهروندان ری ارائه شود که در این راستا با تلاش صورت گرفته و تخصیص اعتبارات لازم، تعدادی از طبقات بخش جدید بیمارستان فیروزآبادی در آستانه بهره برداری است.
معاون استاندار تهران افزود: روند آماده سازی بخش جدید بیمارستان فیروزآبادی که با 90 درصد پیشرفت کار به دلیل نبود اعتبارات لازم متوقف شده بود با تخصیص اعتبارات لازم و عقد چندین قرارداد در جهت تامین و نصب دستگاههای تخصصی با تلاش شبانه روزی بیش از 200 نیروی تخصصی و جهادی در حال تکمیل است و تا این لحظه اتاق ها و تخت های درمانی تجهیز و 50 عدد مانیتور تشخیص علائم حیاتی نصب شده است.
فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: بر اساس قرارداد منعقد شده دستگاه های اکسیژن ساز نیز تحویل بیمارستان فیروزآبادی گردیده و به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.
انتهای متن/*

http://www.banounews.ir/fa/News/285877/بخشی-از-ساختمان-جدید-بیمارستان-فیروزآبادی-در-آستانه-بهره-برداری-است
بستن   چاپ