آریا بانو
معلق زدن موتورسوار در کف اتوبان شلوغ!
پنجشنبه 7 فروردين 1399 - 15:24:11
آریا بانو -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

باشگاه خبرنگاران / یکی از نکات مهمی که رانندگان باید در هنگام تغییر لاین به خاطر داشته باشند روشن کردن چراغ راهنما است. با روشن کردن چراغ، رانندگان دیگر متوجه تغییر مسیر یا لاین راننده روبرو خواهند شد و به این ترتیب از وقوع حوادث جلوگیری می‌شود.
در غیر این صورت گاهی ممکن است رانندگان دیگر مجبور به پرداخت تاوان این بی مبالاتی و فراموش کاری شوند، مانند اتفاقی که به تازگی در یکی از اتوبان‌های کشور مالزی رخ داد و یک موتورسوار بیچاره بهای سنگینی را بابت رانندگی جنون آمیز راننده سواری پرداخت کرد. این موتورسوار که در مسیر مستقیم در حال حرکت بود با تغییر لاین ناگهانی راننده خودروی سواری دچار حادثه‌ای شدید شد.
ویدئویی که توسط دوربین داش کم یکی از رانندگان تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که خودروی بی ام و مشکی رنگ رنگ در لاین دوم اتوبان در حال رانندگی است ناگهان با تغییر لاین خود تصمیم به خروج از اتوبان و ورود به جاده فرعی می‌گیرد. در این لحظه راننده موتورسیکلتی که به نظر می‌رسد پیک غذارسان بوده با شدت زیادی به عقب این خودرو برخورد کرده و در کف اتوبان واژگون می‌شود. خوشبختانه رانندگان که در پشت سر موتورسیکلت مشغول رانندگی بودند موفق به کنترل خودروی خود شده و از بروز حادثه‌ای مرگبار جلوگیری کردند.
این ویدئو نشان می‌دهد که راننده مقصر (راننده بی ام و) سرعت خود را با ورود به جاده فرعی کاهش داده و پس از لحظاتی از محل حادثه فرار می‌کند. با این حال تعدادی از رانندگان با توقف خودروی خود در حاشیه اتوبان به کمک موتورسوار شتافته و او را به لاین اضطراری منتقل کردند. هنوز از سرنوشت این موتورسوار گزارشی منتشر شنده است. پلیس مالزی تحقیقات خود برای شناسایی و دستگیری راننده بی او و را آغاز کرده است.

http://www.banounews.ir/fa/News/285707/معلق-زدن-موتورسوار-در-کف-اتوبان-شلوغ!
بستن   چاپ