آریا بانو
منازل مسکونی روستای امین آباد در شهرری تحت پوشش  بیمه حوادث قرار گرفتند
پنجشنبه 7 فروردين 1399 - 14:17:34
زنان خبر
آریا بانو - دهیار روستای امین آباد گفت: منازل مسکونی روستای امین آباد-حاجی آباد در شهرری همزمان با فرا رسیدن سال نو به صورت رایگان و مدت یکسال تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفتند.

شیما عرب دهیار روستای امین آباد-حاجی آباد در گفت وگو با بانو نیوز ضمن تبریک فرارسیدن سال نو با اشاره به انجام بیمه روستایی از سوی دهیاری و شورای اسلامی روستای امین آباد-حاجی آباد اظهار داشت: اجرای طرح بیمه همگانی منازل مسکونی این روستا بر اساس اقدامات کارشناسی انجام شده و با مساعدت بخشدار مرکزی ری به مرحله اجرا درآمد.
وی افزود: بر اساس این طرح، منازل مسکونی اهالی روستای امین آباد حاجی آباد شهرری در مقابل بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه اعم از زلزله، آتش سوزی و سیل تحت حمایت و پوشش بیمه ای قرار گرفته است.
دهیار امین آباد-حاجی آباد عنوان کرد: بیمه منازل مسکونی با هدف جلوگیری از بروز خسارت و حوادث مادی و جانی در هنگام حوادث طبیعی انجام گرفته است.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه، حوادث و بلایای طبیعی یکی از مشکلات جامعه به شمار می رود، اقداماتی در خصوص اجرای بیمه حوادث منازل مسکونی روستایی می تواند راهکاری موثر در پیشگیری از وقوع حوادث برای این قشر شود.
عرب یادآور شد: اجرای طرح بیمه حوادث منازل مسکونی روستای امین آباد حاجی آباد شهرری از محل اعتبار دهیاری ها تامین می شود.
بیشتر بدانید:
به گزارش بانو نیوز، روستای امین آباد با جمعیت حدود 15 هزار نفر در استان تهران، شهرستان ری، بخش مرکزی و دهستــــان غنی آباد و در حریم منطقه 20 شهرداری تهران در طول جغرافیایی 51 درجه و 30 دقیقه و عرض جغرافیایی 35 درجه و 35 دقیقه در ارتفاع 1040 متر از سطح دریا واقع شده است .
این روستا در قسمت غربی دهستــان غنی آباد و در 6 کیلومتری شهرری واقع شده است که از سمت شمال به کوه بی بی شهربانو، شمال غربی به بیمارستان روانپزشکی رازی با وسعت 705 هکتار جزء بزرگترین بیمارستان‌های خاورمیانه بشمار می‌رود و از سمت شرق به کارخانه سیمان تهران و کارخانه ذوب مس و مرکز تحقیقاتی دامپزشکی دانشگاه تهران و جاده خاوران ، از سمت غرب به روستای نسوز و از جنوب به اراضی کشاورزی با وسعت هزار هکتار که حدود 700 هکتار آن قابل کشت از قبیل (گندم، جو، یونجه، بلال و…) محدود می‌شود.
انتهای متن/*

http://www.banounews.ir/fa/News/285661/منازل-مسکونی-روستای-امین-آباد-در-شهرری-تحت-پوشش -بیمه-حوادث-قرار-گرفتند
بستن   چاپ