آریا بانو
تقدیر روحانی از مردم سیستان و بلوچستان برای مقابله با کرونا
پنجشنبه 7 فروردين 1399 - 09:37:09
آریا بانو - ایرنا / رییس جمهوری اسلامی ایران از همکاری علمای اهل تشیع و تسنن، مردم، کادر بهداشت و درمان و امدادگران در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این استان قدردانی کرد.
دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه در ارتباط مستقیم از طریق ویدئوکنفرانس با استاندار سیستان و بلوچستان و مسؤولان ستاد کرونا این استان اظهار کرد: نیازمندی های سیستان و بلوچستان در حوزه بهداشت ودرمان برای کنترل شیوع ویروس کرونا به وزیر بهداشت و درمان منتقل خواهد شد تا نگرانی دراین زمینه برطرف شود.
وی گفت: در دولت یازدهم و دوازدهم اقدامات بزرگی برای توسعه سیستان و بلوچستان نظیر طرح آب رسانی به 46 هزار هکتار از زمین های دشت سیستان،‌ طرح توسعه سواحل مکران،‌ راه آهن و گازرسانی در حال انجام است.
رییس جمهوری اسلامی بیان کرد: بارندگی ها در سیستان و بلوچستان با وجودی که مشکلاتی ایجاد می کند اما برای تالاب بین المللی هامون و مناطق کویری استان نعمت محسوب می شود.
روحانی با بیان اینکه دولت در کنار مردم سیستان و بلوچستان خواهد بود،‌ گفت: جای تقدیر دارد که علمای این استان در این شرایط حساس، پرهیز از اجتماعات را مورد توجه قرار داده اند.
رییس جمهوری با بیان اینکه در شرایط کنونی هرگونه فاصله گذاری برای ما اهمیت دارد، گفت: دستورالعمل فاصله گذاری اجتماعی به استان ها در حال ابلاغ است تا هرچه سریعتر از این بحران سخت عبور کنیم.

http://www.banounews.ir/fa/News/285572/تقدیر-روحانی-از-مردم-سیستان-و-بلوچستان-برای-مقابله-با-کرونا
بستن   چاپ