آریا بانو
کارن همایون فر: «خروج» حاتمی‌کیا را هزار بار دیده‌ام
چهارشنبه 6 فروردين 1399 - 21:37:08
آریا بانو - میزان / یک آهنگساز فیلم‌های سینمایی گفت: فیلم سینمایی «خروج» را لحظه به لحظه هزاران بار دیدم، فیلم‌های حاتمی کیا در هر صورت همیشه خوب هستند و امیدوارم این فیلم هم با مخاطبان خود در اکران ارتباط برقرار کند.
کارن همایون فر آهنگساز با سابق سینما، پیرامون ساخت موسیقی فیلم سینمایی «روز بلوا» گفت: «روز بلوا» در کارنامه کاری من فیلم خاص و عجیبی است، کار کردن برای این فیلم برای شخص من بسیار سخت بود.
این آهنگساز برجسته کشور درباره نوع موسیقی فیلم سینمایی «روز بلوا» اضافه کرد: موسیقی در فیلم سینمایی «روز بلوا» زمان زیادی دارد و در فیلم حل می‌‌شود. این موسیقی از عمد به این سمت طراحی شد که هم باشد و هم اینکه مخاطب آن را نشنود.
وی در همین راستا ادامه داد: در این فیلم باید به یک موسیقی تکرار شونده، ملتهب و پیچشی می رسیدم تا بلوای موجود در فیلم «روز بلوا» را به خوبی نمایش بگذارد، من تمام سعی خودم را برای رسیدن به این ملودی انجام دادم و امیدوارم مخاطب هم با آن ارتباط برقرار کند.
آهنگساز فیلم سینمایی «خروج» درباره ساخت موسیقی برای این فیلم اذعان کرد: فیلم سینمایی «خروج» را لحظه به لحظه هزاران بار دیدم، فیلم‌های حاتمی کیا در هر صورت همیشه خوب هستند و امیدوارم این فیلم هم با مخاطبان خود در اکران ارتباط برقرار کند.
همایون فر با اشاره به حضور دوباره خود در آثار «ابراهیم حاتمی کیا» خاطرنشان کرد: من کارهای زیادی را با ابراهیم حاتمی کیا داشته ام، به نوعی به یک زبان مشترک با وی رسیده‌ام که خودش لذت کار با وی را دوچندان می‌کند.

http://www.banounews.ir/fa/News/285504/کارن-همایون-فر--«خروج»-حاتمی‌کیا-را-هزار-بار-دیده‌ام
بستن   چاپ