آریا بانو
آناهیتا درگاهی: متفاوت‌ترین نقشم را در «سینما شهر قصه» بازی کردم
چهارشنبه 6 فروردين 1399 - 20:31:59
آریا بانو - میزان / بازیگر فیلم «سینما شهر قصه» گفت: خوشبختانه «سینما شهر قصه» در اولین اکران خود در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر مورد استقبال اهالی رسانه، منتقدین و مردم قرار گرفت و امیدوارم در اکران عموم نیز بتواند به این موفقیت دست پیدا کند.
آناهیتا درگاهی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، پیرامون حضور در فیلم سینمایی «سینما شهر قصه» گفت: از کارگردانان فیلم سینمایی «سینما شهر قصه» ممنونم که این فرصت را در اختیار من گذاشت تا بتوانم نقشی که دوستش داشتم را بازی کنم.
وی پیرامون بازخورد مخاطبان نسبت به این فیلم اذعان کرد: خوشبختانه «سینما شهر قصه» در اولین اکران خود در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر مورد استقبال اهالی رسانه، منتقدین و مردم قرار گرفت و امیدوارم در اکران عموم نیز بتواند به این موفقیت دست پیدا کند.
بازیگر فیلم سینمایی «سینما شهر قصه» درباره چگونگی رسیدن به نقش خود در این فیلم سینمایی تاکید کرد: برای رسیدن به نقشم در فیلم سینمایی «سینما شهر قصه» فیلم‌های مربوط به آن دوره را تماشا کردم، سینما شهر قصه و بازه زمانی آن به دهه پنجاه و شصت بر می‌گردد و به همین دلیل مشاهداتم در آن بازه زمانی را بالا بردم.
وی در همین رابطه اذعان کرد: فیلم سینما شهر قصه بابت زمانی که در آن می‌گذشت نیازمند رعایت برخی ظرافت‌ها بود، ظرافت‌هایی که به شخصه با مشاهدات عینی از بازه‌های زمانی آن دوران به دست آوردم.
درگاهی با اشاره به حضور چند ساله خود در عرصه بازیگری خاطرنشان کرد: من نزدیک به 6 سال است که در سینما بازی می‌کنم، علاوه بر این در تئاتر هم فعالیت‌های زیادی داشته ام، اما در هر صورت فیلم سینمایی «سینما شهر قصه» با تمام نقش‌هایی که پیش از این بازی کردم تفاوت داشت و از بازی در آن خوشحالم.

http://www.banounews.ir/fa/News/285479/آناهیتا-درگاهی--متفاوت‌ترین-نقشم-را-در-«سینما-شهر-قصه»-بازی-کردم
بستن   چاپ