آریا بانو
14 فوتی و یک مفقودی بر اثر سیل در کشور
چهارشنبه 6 فروردين 1399 - 20:14:38
آریا بانو - ایرنا / سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: بر اثر بارش شدید باران و سیل ناشی از آن در استان‌های هرمزگان، فارس، بوشهر، قم، گیلان، کرمان و سیستان و بلوچستان تاکنون 27 نفر مصدوم، یک نفر مفقود و 14 نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.
به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، مجتبی خالدی افزود: سیلاب‌های گسترده در این استان‌ها موجب مصدومیت 27 نفر شد که 21 نفر از آنها به مراکز درمانی اعزام و 5 نفر دیگر نیز در محل به صورت سرپایی درمان شدند.
وی ادامه داد: متأسفانه تاکنون 14 نفر (بندرعباس 2 نفر، لارستان 1 نفر، بندرکنگان 1 نفر، قم 3 نفر، مهرگان 6نفر و قصر قند1 نفر) جان خود را از دست دادند.
سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به انسداد موقت محورهای فرعی در برخی شهرستان‌های جنوب کشور از جمله در ریگان، کهنوج و فنوج، یادآور شد: بر اثر سیل در شهرستان رودان هرمزگان یک نفر مفقود شد و تلاش‌ها برای یافتن این فرد ادامه دارد.
ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در سوانح عمدی و غیر عمدی، حوادث غیر مترقبه و فوریت‌های پزشکی در هنگام بروز بیماری‌های نوپدید، جدید و بلایای طبیعی و انسان ساخت برای آحاد مردم یا هر ملیت و تابعیتی از وظایف و مأموریت‌های اصلی سازمان اورژانس کشور است.

http://www.banounews.ir/fa/News/285467/14-فوتی-و-یک-مفقودی-بر-اثر-سیل-در-کشور
بستن   چاپ