آریا بانو
کشف 765 کیلو تریاک در پایتخت
چهارشنبه 6 فروردين 1399 - 17:21:37
آریا بانو - مهر / جانشین پلیس پایتخت از کشف 765 کیلو تریاک و دستگیری 3 سوداگر مرگ در جنوب پایتخت خبر داد.
سردار حمید هداوند در تشریح این خبر اظهار کرد: با دریافت چندین گزارش مردمی مبنی بر فعالیت یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای در محدوده «کهریزک»، بررسی موضوع در اختیار تیمی از مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت قرار گرفت.
جانشین پلیس پایتخت عنوان کرد: با رصدهای اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی مشخص شد که خبر صحت دارد و یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر اخیراً به یکی استان‌های جنوبی کشور مراجعه و مقادیر فراوانی تریاک تهیه و در مخفیگاهش در "کهریزک" پنهان کرده است و قصد دارد در فرصت مناسبی به شهر تهران به صورت گسترده توزیع کند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم در "کهریزک" شناسایی و مشخص شد که تعدادی افراد به این مکان در تردد هستند و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و سایر همدستانش و بازرسی از مخفیگاه وی اخذ شد.
سردار هداوند بیان داشت: مراقبت‌های ویژه پلیسی از مخفیگاه متهم توسط تیم‌هایی از عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با همکاری مأموران پایگاه نهم این پلیس، آغاز تا اینکه پس از اطمینان از حضور متهم در مخفیگاه وی، در تاریخ دوم فروردین ماه جاری با همکاری هر 2 تیم متهم و 2 همدستش در یک عملیاتی ضربتی در مخفیگاه مورد نظر دستگیر شدند.
جانشین پلیس پایتخت گفت: در بازرسی از این محل 765 کیلو تریاک کشف و هر 3 متهم به جرم ارتکابی و قصد خود به توزیع گسترده مواد مخدر کشف شده در تهران اعتراف کردند.
سردار هداوند تصریح کرد: در این رابطه 3 دستگاه خودرو متعلق به متهمان که اعمال مجرمانه خود را با این وسایل نقلیه انجام می‌دادند، توقیف شد و هر 3 متهم به همراه مواد مخدر کشف شده به پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ انتقال یافتند.
جانشین پلیس پایتخت در پایان افزود: با تکمیل تحقیقات پلیسی هر 3 متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

http://www.banounews.ir/fa/News/285396/کشف-765-کیلو-تریاک-در-پایتخت
بستن   چاپ