آریا بانو
نسل جدید جاروهای شارژی دایسون روانه بازار می شود
چهارشنبه 6 فروردين 1399 - 17:14:53
آریا بانو - به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران « ال کا ایران »، نسل جدید جاروهای شارژی دایسون اکنون با یک مخزن و سری بزرگتر و میزان شارژدهی باتری بیشتری در دسترس کاربران خواهد بود. جارو شارژی V11 Outsize دایسون از جاروهای شارژی جدید شرکت دایسون است که باعث می شود کاربران و مشتریان این محصول تا 13 دقیقه در روال جاروکشیدن صرفه جویی کنند.
حدود 10 سال از عرضه اولین جاروهای شارژی دایسون می گذرد. اولین جاروشارژی دایسون در سال 2010 با موتور دیجیتال روانه بازار شد. جارو شارژی V11 Outsize دایسون در مقایسه با مدل سابق خود یعنی مدل Cyclone V11 Absolute دایسون 20 درصد قدرت مکش بیشتری دارد که با سرعت 125.000 دور در دقیقه می چرخد. همچنین یک سیستم تصفیه کاملا آب بندی شده دارد که 99 درصد ذرات را به دام می اندازد.

آریا بانو

آریا بانو


امروزه فناوری روز به روز در حال پیشرفت است و باعث شده سازندگان به ساخت جاروهای مکنده بپردازند که کاربران بتوانند نظافت و تمیزکردن محیط کار و زندگی را به کاری راحت و حتی لذت بخش تبدیل کنند. همچنین این محصول جدید دایسون سبب صرفه جویی در زمان می شود و محیط را در زمانی کوتاه تر، با صرف انرژی کمتر تمیز تحویل کاربران می دهد.
وجود سنسور در سری این جاروهای شارژی دایسون باعث می شود که اگر زباله ای در برابر برس جارو مقاومت کرد، به صورت هوشمند شناسایی شده و به طور خودکار به ریزپردازنده های موجود در موتور و باتری اطلاع داده می شود تا قدرت مکش را بیشتر کنند و انواع زباله های روی فرش یا کف زمین را به راحتی به درون جارو کشیده شوند.

آریا بانو

آریا بانو


جاروهای شارژی نسل جدید دایسون جاروهای برقی هستند که وارد بازار شده اند و با توجه به ابعاد کوچکتر و عملکردی قوی طرفداران بسیاری دارند. گاهی اوقات محیط خانه نیازی به جارو کشیدن ندارد و تنها قسمت هایی از آن نیاز به تمیزکردن دارند که تنها راه کار استفاده از جاروهای شارژی است که در کمترین زمان بهترین خدمات را در اختیار کاربران خود قرار می دهند.
همانطور که از نام این جاروهای شارژی پیداست آن ها قابل شارژ هستند و بدون نیاز به برق کار می کنند و با توجه به اندازه و وزن کمی که دارند به راحتی و به سرعت محل را تمیز می کنند و جابه جایی آسانی دارند. موتور قدرتمند چرخشی این جاروها از جریان برق مستقیم دی سی تغذیه می کنند و کاملا دیجیتال هستند.
جاروشارژی V11 Outsize دایسون مانند نسل قبلی خود دارای صفحه نمایش ال سی دی است که عملکرد قدرت مکش و مدت زمان باقی مانده را نشان می دهد. همچنین به کاربران خود یادآوری می کند که چه زمانی مخزن جارو را تمیز کنند. این جارو شارژی دارای مخزن بزرگتر از مدل قبلی خود است که فضای بیشتری برای زباله ها دارد و دیگر نیازی به تخلیه کردن سریع مخزن جاروشارژی نیست.
پس از تحقیقات بسیاری این شرکت متوجه شد که خانه های بزرگ تر نیاز به دستگاهی دارند که قابلیت تمیزکردن عمیق را داشته باشد و فضاهای بزرگتر منازل را در مدت زمان بیشتر با مخزن بزرگتر پوشش دهد. نقاط دور از دسترس در خانه با این جارو در دسترس کاربران قرار می گیرد. جاروی شارژی دایسون برای همه نقاط خانه مانند تشک، فرش ، پارکت، سرامیک، فضای داخلی ماشین و غیره مناسب است.

آریا بانو

آریا بانو


این مدل از جاروهای شارژی دایسون با فناوری جدید همراه با سری تمیزکننده، مخزن بزرگ و سنسور هوشمند برای خانه های بزرگ طراحی شده و به دنبال جلب رضایت مشتری و بالاترین متقاضی برای نسل جدید جاروشارژی خود است.
جارو شارژی دایسون مدل V11 Outsize با قیمت 1.299 دلار روانه بازار می شود. کاربران و مشتریان این جاروشارژی برای خرید می توانند به فرشگاه آنلاین دایسون Dyson.com.au مراجعه کنند.
شرکت دایسون یکی از تولید کنندگان لوازم خانگی در انگلستان است که در سال 1993 توسط جیمز دایسون راه اندازی شده و در زمینه تولید سشوار ،جاروبرقی، فن های مکانیکی و خشک کن های برقی فعالیت می کند و تاکنون محصولات خود را به 70 کشور مختلف عرضه کرده و یکی دیگر از اختراعات کمپانی دایسون پنکه های رومیزی بدون پروانه بوده است.
جاروبرقی های بدون کیسه دایسون باعث شده تا در سطح جهانی شناخته شوند. یکی از بزرگترین اختراعات دایسون جاروبرقی بدون کیسه بود که در سال 1983 تحت نام G-Force در بازار ژاپن به موفقیت زیادی رسید و تمرکز محصولات این شرکت بر روی جاروبرقی های شارژی و تجهیزات نظافت منزل است.
انتهای پیام/

http://www.banounews.ir/fa/News/285386/نسل-جدید-جاروهای-شارژی-دایسون-روانه-بازار-می-شود
بستن   چاپ