آریا بانو
نامزد بهترین بازیکن فوتسال جهان: مسوولان به قهرمانی در آسیا اکتفا نکنند
چهارشنبه 6 فروردین 1399 - 8:29:38 AM
آریا بانو-

«سارا شیربیگی» امسال به عنوان یکی از 10 نامزد نهایی برترین فوتسالیست زن جهان 2019 انتخاب شد. او پیش از این  بازدن 9 گل به عنوان خانم گل مسابقات قهرمانی فوتسال زنان آسیا 2018 دست یافت.

وی همچنین عنوان خانم گلی لیگ‌های برتر فوتسال زنان در سال های 93 تا 95 را بدست آورد و اکنون در تیم ملی فوتسال زنان حضور دارد.

شیربیگی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در ابتدای سال 98 باید در تورنمت روسیه شرکت می‌کردیم و نسبت به سال‌های قبل نتیجه جالبی نگرفتیم و مسابقات خوبی نبود. هر سال سوم می‌شدیم و سال گذشته حتی به این مقام هم دست نیافتیم. بعد از تورنمنت روسیه مسابقات لیگ برتر را داشتیم و خدا را شکر فصل خوبی بود و همچنان مرحله پلیف آن ادامه دارد.

وی افزود: سال 99 ادامه مرحله پلی‌آف را خواهیم داشت و جزو اولین مسابقات ماست. اردوهای فشرده‌ای تا زمان برگزاری مسابقات آسیایی در تیر ماه را خواهیم داشت و تاکنون چیزی در خصوص تغییر تاریخ آن اعلام نکرده‌اند. بعد از آن نیز بلافاصه لیگ برتر شروع می‌شود البته مسابقات جهانی هم در پیش‌رو داریم که نمی‌دانم ما شرکت می‌کنیم یا خیر. در این 2 ماه بخاطر کرونا استراحت می‌کنیم و امیدوارم زودتر این بیماری بگذرد.

عضو تیم ملی فوتسال زنان ادامه داد: عید نوروز را همواره در کنار خانواده بودم و تاکنون مسابقه‌ای نداشتیم اما سال 96 مسابقات آسیایی را در اردیبهشت ماه پیش‌رو داشتیم که همین امر سبب شد تا از 5 فروردین وارد اردو شویم. از مسوولان در سال جدید خواستارم تا از ورزش زنان بویژه فوتسال حمایت کنند چون استعدادهای زیادی داریم و هرچقدر حمایت‌ها بیشتر باشد لیگ خوبی خواهیم داشت و در نتیجه به تیم ملی کمک می‌شود. اینگونه تیم ملی ما پیشرفت می‌کند و اینکه روی جهان روی سکو برویم عالی است. مسوولان فراموش نکنند که اگر یکسال قهرمان آسیا می‌شویم به آن راضی نشوند و باید برای  رسیدن به پله‌های بالاتر در جهان بجنگیم.

وی تلخ‌ترین مسابقات سال 98 را کسب نکرد سکو در تورنمنت روسیه و بهترین رویداد قرار گرفتن نامش جزو 10 نامزد برتر جهان دانست.


http://www.banounews.ir/fa/News/285150/نامزد-بهترین-بازیکن-فوتسال-جهان--مسوولان-به-قهرمانی-در-آسیا-اکتفا-نکنند
بستن   چاپ